گواهینامه های AWS / Azure / Google اهمیت بیشتری نسبت به گواهینامه های Linux دارند

عکس پروفایل نویسنده

من سعی کردم با استفاده از چند گواهینامه لینوکس از وقت اضافی در خانه در طی همه گیری به خوبی استفاده کنم. در اینجا یک جمع بندی سریع از آنچه پیدا کردم است.

گواهی LPIC-1 موسسه حرفه ای لینوکس به دو نصف تقسیم شده است. اول در دستورات و سیستم عامل لینوکس و مورد دوم بیشتر در مورد شبکه.

مزیت محسوس امتحانات LPI (بیش از بنیاد لینوکس) این است که چند گزینه ای است. با این حال ، امتحانات LPI تقریباً همه موارد لینوکس ایجاد شده ، مدرن و گذشته را پوشش می دهد.

نتیجه امتحانی پیچیده ، ساختگی و تقریباً بی ربط است.

بسیاری از مباحث امتحان در دوره های تحصیلی من در آکادمی لینوکس ، جایی که من به طور مداوم بیش از 90٪ را در امتحانات عملی خود کسب می کردم ، فقط برای کسب نمره 400 (بسیار پایین) در امتحان واقعی ، شامل نمی شد.

من از آن تجربه دور شدم بدون اینکه حتی تمایلی به تلاش دوباره برای گذراندن داشته باشم. در واقع ، تمام تجربه من را کاملاً از LPI خاموش کرد.

بنیاد لینوکس و آزمون LFCS

با ادامه کار ، تصمیم گرفتم Linux Foundation و آزمون LFCS را امتحان کنم. LFCS اساساً همه چیز در LPIC-1 است ، اما در یک آزمون.

مزیت عمده LFCS این است که شما می توانید برای امتحان خود یک توزیع مدرن و مدرن را انتخاب کنید ، به همین دلیل جهان امکانات را بسیار کوچک می کند و بسیاری از پیچیدگی های غیر ضروری را از بین می برد.

با این حال ، نکته اصلی این است که LFCS مبتنی بر عملکرد است ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور