رمزنگاری در سال 2020: سال مitutionsسسات

عکس پروفایل نویسنده

@ضد دانیلوسکیآنتی دانیلوسکی

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در اکوسیستم کیک. Crowdfunding و مبلغ Blockchain از سال 2009

اگر 12 ماه در رمزنگاری بدون صدها لحظه زمین شکن ، متحرک بازار بگذرد ، می دانید که بالاخره ما رسیده ایم ، یا زمان آن رسیده است که کشتی را رها کنیم. می توانید حدس بزنید که روی کدام نتیجه شرط می بندیم.

پوشش دادن همه وقایع مهم سال رمزنگاری در یک بررسی غیرممکن است ، اما من برخی از آنها را انتخاب کرده ام که به ما تصویر خوبی از چگونگی تکامل بخش ، بازارها و پاسخ جریان اصلی می دهد.

خوشحالم که می بینم حتی با یک همه گیری جهانی ، حرکت لرزه ای به سمت تمرکز زدایی و آزادی با سرعت ادامه پیدا کرد و هیچ متریک وضعیت رمزنگاری را مانند قیمت مهمترین دارایی آن منعکس نمی کند.

بازارها و م Instسسات

پس از یک بازار خرس طولانی اما ضروری در طول سال 2019 ، بیت کوین (BTC) 2020 را با 7200 دلار و اتر با 130 دلار آغاز کرد. در رأس بازار تغییرات اندکی رخ داد ، زیرا 6 ارز رمزپایه برتر همه در 10 مورد برتر سال گذشته قرار داشتند.

وقتی Covid-19 اسکریپت را تغییر داد ، BTC 10،000 دلار را پشت سر گذاشت ، بیشتر دارایی های جهانی را خرد کرد و BTC را که هنوز هم به عنوان دارایی با ریسک شناخته می شود ، به پایین ترین سطح 4106 دلار ارسال کرد. از آن زمان به بعد ، با بهبود بازارهای جهانی ، BTC بهتر از همه کلاس های دارایی برتر عمل کرده است ، و تمام گذشته را تحت الشعاع قرار داده است. در جولای من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور