از استخدام تا مدیریت: چگونه می توان یک تیم فنی از راه دور ساخت

عکس پروفایل نویسنده

@لینک دهنده کدCodersLink

جایی که استعداد استثنایی با فرصت های کلاس جهانی روبرو می شود.

اگر برای یک موقعیت از راه دور استخدام می کنید یا یک تیم از راه دور را مدیریت می کنید ، می دانید که ایجاد یک تیم فنی از راه دور چالش های منحصر به فرد خود را دارد ، از تأمین منابع و استخدام گرفته تا پردازنده و مدیریت. در اینجا چگونگی اطمینان از استخدام و حفظ با استعدادترین کارمندان ، حتی از فاصله بسیار دور ، ارائه شده است.

شرکت در کار از راه دور:

COVID-19 مشت و محکم مشت می کند. بیشتر ما هنگام شروع کار از راه دور مجبور بودیم برای انطباق با نگرش و عادت های کاری خود به زمین ضربه بزنیم. صنعت فناوری پیش از اکثریت قریب به اتفاق صنایع ، پیشرفت زیادی در کار از راه دور داشت.

مدیران مهندسی مجبور بودند فن آوری ها و روش های جدید را برای دستیابی به موفقیت تیم خود وفق دهند. با این حال ، برخی از آنها می گویند که خدمات نرم افزاری از قبل و قبل از قفل کردن ، امکان کار از راه دور و ارتباطات را فراهم می کنند ، بنابراین انتقال بسیار طبیعی است.

ما فقط مزایا و معایب کار از راه دور را مشاهده می کنیم ، اما همه گیری ای که در حال حاضر با آن روبرو هستیم ، بسیاری از کافران را نشان داده است که کار از راه دور امکان پذیر و موثر است ، به علاوه صرفه جویی در هزینه های انجام شده توسط این کار ، تأثیر مثبتی در کار از راه دور خواهد داشت.

خاویر کوکا ، مدیر کل یک شرکت فناوری ، می بیند که همه شرکت ها ، به ویژه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور