رفع مشکل شکست در گوتنبرگ • Yoast

هفته گذشته، مشکلی را در نسخه آتی گوتنبرگ کشف کردیم که عملکرد پیوند ویرایشگر بلوک را هنگام استفاده همراه با Yoast SEO می شکند. نتیجه این است که کاربران نمی توانند با استفاده از ویرایشگر پیوند ایجاد کنند. این نسخه از ویرایشگر بلوک این هفته اتفاق می افتد، بنابراین ما به طور فعال Yoast SEO را به روز می کنیم تا مطمئن شویم این مشکل را برای کاربران خود برطرف می کنیم.

مشکل در ویرایشگر بلاک وردپرس است

نسخه بعدی ویرایشگر بلوک گوتنبرگ عملکردی را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد قالب بندی ناشناخته را در قطعه های متن غنی حذف کنند. این کار را با افزودن یک سبک قالب‌بندی پیش‌فرض جدید انجام می‌دهد که عملکرد پیوند را در ویرایشگر بصری می‌شکند. نتیجه این است که کاربران نمی توانند پیوندها را از طریق رابط وارد کنند.

به‌روزرسانی ویرایشگر بلوک، ویژگی پیوند را خراب می‌کند

علاوه بر این، حتی اگر بلوک‌هایی مانند بلوک‌های Yoast SEO Related Linking به خوبی کار می‌کنند – زیرا آنها به درستی پیوندها را ایجاد می‌کنند – ویرایشگر بلاک سپس پیوندها را با قالب‌بندی ناشناخته تشخیص می‌دهد. نتیجه یکسان است: پیوند دادن کار نمی کند.

این یک مشکل در ویرایشگر بلوک وردپرس است – نه در Yoast SEO – که ما آن را شناسایی کرده‌ایم، اما می‌خواهیم با به‌روزرسانی کد در Yoast SEO از قبل، آن را حل کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کاربران ما با این مشکل مواجه نمی‌شوند.

نسخه امروز Yoast SEO خطای معرفی شده وردپرس را برطرف می کند

Yoast SEO 19.13 این مشکل را برطرف می کند

Yoast SEO 19.13 امروز منتشر شده است و این یک مشکل واحد را در عملکرد پیوند در به روز رسانی بعدی ویرایشگر بلاک در وردپرس برطرف می کند. ما این کار را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که ویرایشگر شما همانطور که باید کار می کند و شما می توانید به افزودن یا به روز رسانی پیوندها به محتوای خود ادامه دهید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور