رسانه های اجتماعی غیرمتمرکز: بازارهای پیش بینی در مقابل هوش مصنوعی

عکس پروفایل نویسنده

@لانهدن. اجتماعی

رسانه های اجتماعی دوباره اختراع کردند. به عنوان یک خالق یا ارزیابی کننده محتوا رشد کنید. آزادی مهم است. آزادی مهم است. حقیقت مهم است.

رسانه های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای بیان هویت شما هستند. حتی در مواقعی که فاصله اجتماعی حد طبیعی جدید است ، حتی بیشتر. اما چه کسی نوع دقیق محتوای شما را هنگام پیمایش در فیدهای خبری فیس بوک ، توییتر ، Reddit یا TikTok تعیین می کند؟

بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با بیشترین میزان استقبال ، قبل از دیدن روز روشن بیت کوین و بلاکچین ایجاد شده اند. از آن زمان به بعد ، بلاکچین و ارزهای رمزپایه بسیار تکامل یافته و گنجینه ای را بدون محدودیت ارائه می دهند. همانطور که در سیستم های فناوری اطلاعات دولت و شرکت ها ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز در پذیرش فناوری جدید کند عمل می کنند. وقتی نوبت به کپی برداری از ویژگی های یکدیگر می رسد – که Stories نمونه بارز آن است – سیستم عامل های شبکه های اجتماعی هیچ مشکلی برای سازگاری ندارند. YouTube ، Twitter و حتی LinkedIn هم اکنون داستان دارند.

می توانیم بی وقفه درمورد اینکه چرا آنها در استفاده از فناوری بلاکچین و ارز رمزپایه بسیار کند عمل می کنند بحث کنیم. هر سیستم عامل مشکلات و دلایل خاص خود را دارد ، از فشار سهامداران گرفته تا موانع نظارتی متفاوت است. یا حتی اولویت ها ، همانطور که در فیس بوک دیده می شود. آنها ترجیح می دهند هر سنا در جهان را به چالش بکشند تا Diem (Libra سابق) را به عنوان یک سیستم پرداخت جهانی تحت فشار قرار دهند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور