در اینجا نحوه ساخت موتور قوانین سازگار با HIPAA برای راه اندازی Medtech آورده شده است

عکس پروفایل نویسنده

استارت آپ MedTech ، Jiseki Health ، یک خدمات دربان است که به مشتریان خود کمک می کند سلامتی خود را کنترل کرده و سلامت خود را بهبود بخشند. مشتریان عمده آنها شامل یک تولید کننده معروف خودروهای برقی و چندین شرکت بزرگ بیمه آمریکایی است.

Jiseki Health اولین و تنها “مراقبت از تمام افراد” است که به طور خاص از افراد و جوامع محروم برخوردار است. آنها یک بازار کاملاً انباشته ، دارای ارزش ویژه بهداشتی و چند مستاجر را اداره می کنند که تمام عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت را برطرف می کند و رویکردی فرد محور برای ارائه مراقبت را در پیش می گیرد.

این شرکت خطرات مرتبط با مراقبت های استاندارد را تشخیص داده و استراتژی هایی را برای افزایش مراقبت های فرد محور اجرا می کند و مشارکت بیشتر اعضای خود را برای شرکت در رفتارهای سالم ترغیب می کند.

اعضا می توانند از طریق متن ، فیلم ، صدا ، واتس اپ ، وب سرویس ها و مراجعه حضوری به مراقبت های مناسب برای کل افراد دسترسی پیدا کنند. پلت فرم Jiseki زیرساختی برای سیستم تحویل مراقبت شخصی است که اعضا را به مراقبت های مجازی ، کلینیک های آجر و ملات و تنظیمات مراقبت از جامعه متصل می کند.

چالش

طولی نکشید که تیم جیسکی با ما تماس گرفت ، آنها خدمات ارتباطی و هماهنگی خود را ارائه دادند که هدف آن ارائه خدمات بهداشت از راه دور بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور