راهنمای نهایی جلسات یک به یک برای مدیران

عکس پروفایل نویسنده

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، علاقه مند به ایجاد تیم های بزرگ و سازمان های مقیاس پذیر

همه مدیران با تعادل خوب بین کارهایی که به اهداف کوتاه مدت می رسند در مقابل سرمایه گذاری زمان در فعالیت هایی با مزایای بلند مدت دست و پنجه نرم می کنند.

تولیدی که بلافاصله قابل مشاهده است ممکن است در لحظه احساس رضایت ایجاد کند ، اما به زودی محو می شود و انرژی بیشتری را می خواهد تا با سرعت رشد و مقیاس شرکت هماهنگ شود. تمرکز بیش از حد روی پیشرفت در کوتاه مدت در نهایت در بلندمدت سرعت هر مدیری را کاهش می دهد.

انرژی صرف شده در مشاغل در حال رشد ممکن است به شما در دستیابی به برخی از نتایج کمک کند ، اما همان انرژی سرمایه گذاری شده در افراد در حال رشد می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد.

چیزی که شما به عنوان مدیر به سرعت متوجه می شوید این است که تنها راه موثر برای راه اندازی یک تیم برای موفقیت در طولانی مدت تمرکز بر روی مردم است. – جولی ژئو

پیمودن مسیر موفقیت هر کارمند پیش پا افتاده نیست و نیاز به تعهدی برای صبر و شکیبایی ، فداکاری برای پیش بردن به رغم ناکامی ها و ابداع روش های منحصر به فرد برای الهام بخشیدن و بیرون آوردن بهترین ها در هر فرد دارد. این یک روند آهسته است ، اما به درستی انجام می شود می تواند مزیت نهایی شما به عنوان یک مدیر باشد.

آنچه شما به عنوان مدیر نیاز دارید استفاده از قدرت جلسات یک به یک با طراحی آنها با هدف مشخص است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور