راهنمای مبتدیان برای چارچوب Google HEART

عکس پروفایل نویسنده

@eduardo.mignotادواردو ام.

من از یادگیری و به اشتراک گذاری محصولات ، روشهای Agile و Scrum لذت می برم. در حال حاضر به عنوان Prod کار می کند

تصویر: خیابان جیمی بر شل کردن

چارچوب Google HEART یک چارچوب قدرتمند برای اطمینان از در نظر گرفتن هر جنبه از سفر کاربر است

در این پست ، ما چارچوب Google HEART را بررسی خواهیم کرد: یک روش ساده برای اطمینان از در نظر گرفتن همه جنبه های سفر کاربر. این پست از مجموعه مقالاتی درباره انتخاب معیارهای درست هنگام کار به عنوان مدیر محصول است.

وقتی به یک مدیر محصول عالی (PM) فکر می کنید ، ممکن است استیو جابز را تصویر کنید و او را به عنوان یک چشم انداز ببینید. او وضعیت موجود را شکست می دهد و از شهود خود پیروی می کند تا چشم انداز خود را تنظیم کند.

در عمل ، همه نخست وزیران استیو جابز نیستند ، بنابراین پیروی از احساس روده خوب است ، اما تصمیم گیری مبتنی بر داده ها حتی بهتر است. داشتن چارچوبی برای تصمیم گیری در مورد کدام معیارها محصول شما را در مسیر صحیح راهنمایی می کند بسیار حیاتی است. در اینجاست که چارچوب Google HEART ظاهر می شود.

آنچه در این مقاله خواهید یافت:

  • توضیحی در مورد چارچوب Google HEART
  • نمونه هایی از اهداف ، سیگنال ها و معیارها برای یک برنامه تجارت الکترونیکی
  • دلایل استفاده از چارچوب HEART

1. آنچه HEART مخفف آن است: پنج دسته سنجه

HEART یک چارچوب متریک است ، که توسط کری روددن ، UX محبوب شده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور