برای موفقیت نیازی نیست که یک برنامه نویس Rockstar باشید

عکس پروفایل نویسنده

@SunnyBSun-Li Beatteay

مهندس نرم افزار و وبلاگ نویس فناوری.

نیازی نیست که یک برنامه نویس 10 برابر راک استار باشید.

از زمانی که یادگیری کدنویسی را شروع کردم ، آرزو داشتم مهندس ارشد شوم. برخی ممکن است این موضوع را کمی عجیب تصور کنند. آیا هدف اصلی من این نیست که ابتدا شغلی پیدا کنم و بعداً نگران ارتقا شغلی باشم؟

به طور کلی ، بله اما ، به عنوان فردی که چهار سال شغل خود را تغییر داده است ، من نمی خواستم به سادگی کار خود را تغییر دهم. من می خواستم شکوفا شدن در آن و هیچ نمونه ای از پیشرفت در زمینه فناوری بهتر از مهندس ارشد نبود.

مهندسین ارشد استاد کار خود هستند. آنها توسعه دهندگان راک استار هستند که کد خود را با سرعت سرسام آور ریز می کنند. آنها اوج هستند. درست؟

خوب ، پس از سالها کار و یادگیری ، خوشحالم که اعلام کردم که این کار را کرده ام. من اکنون در میان کسانی هستم که آرزو می کنم ارشد عنوان. اما می دانید که دیوانه ترین چیز چیست؟ من هیچکدام از مواردی نیستم که در بالا توضیح دادم.

Rockstar کد اسمیت با سرعت 10 برابر کد تولید می کند؟ نه کاملا. من مهندس متوسط ​​1x شما هستم که Stack Overflow را علامت گذاری کرده است. چگونه فردی مانند من در آخر کارشناسی ارشد می شود؟

این همان چیزی است که این مقاله قرار است بر آن تمرکز کند.

در طول سال ها ، من فهمیدم که تصویر من از یک ارشد بود. بسیاری از مقالات ویژگی های یک توسعه دهنده ارشد را تعریف می کنند. کمتر…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور