رئیس جدید هوش مصنوعی پنتاگون متعهد شد که «اینرسی» را در پیشرفت‌های فناوری شکست دهد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — رئیس جدید هوش مصنوعی پنتاگون می خواهد بعد از هجوم انتقادات «معتبر» از سوی رهبران ارشد اخیرا کنار رفته که از پیشرفت کند ابراز ناامیدی کرده اند، نوسازی فناوری را تسریع بخشد.

کریگ مارتل، که قبلاً رئیس یادگیری ماشین در Lyft Inc. و Dropbox Inc. بود و ابتکارات هوش مصنوعی را در LinkedIn رهبری می کرد، در اولین مصاحبه خود از زمان شروع کارش به عنوان مدیر ارشد هوش مصنوعی و دیجیتالی پنتاگون به نیوز بلومبرگ گفت که می خواهد این کار را انجام دهد. پیشرفت علیرغم “اینرسی بوروکراتیک” پیچیده این وزارتخانه.

ورود مارتل برای پنتاگون که به دنبال جذب استعدادهای متخصص از بخش خصوصی است، تقویت کننده است. مارتل که گفت اولین روزش در پنتاگون در روز دوشنبه “غافلگیرکننده” بود، افزود که برای انجام این کار دستمزدی “نه پیش پا افتاده” کاهش داده است.

هدف من این نیست که به اینجا بیایم و کل فرهنگ وزارت دفاع را تغییر دهم. هدف من این است که نشان دهم با تغییرات فرهنگی درست، می‌توانیم تأثیر بسیار زیادی داشته باشیم،» او گفت که نظرات رهبران ارشدی که ترک کرده‌اند «بیشتر درست است».

چندین مقام ارشد دفاعی که روی نوسازی فناوری کار می کنند اخیراً وزارت دفاع را ترک کرده اند و از سرعت کند تغییرات ابراز ناامیدی کرده اند و برخی از آنها به نگرانی هایی اشاره می کنند که چین – که به گفته محققان سرمایه گذاری زیادی در هوش مصنوعی برای ارتش انجام می دهد – می تواند از توانایی های دفاعی ایالات متحده پیشی بگیرد. .

نیکلاس چایلان سال گذشته از شغل خود به عنوان مدیر نرم افزار نیروی هوایی استعفا داد و رهبران نظامی را که به گفته او برای رهبری تغییرات تکنولوژیکی لازم برای پیشی گرفتن از چین مجهز نیستند، مورد تمسخر قرار داد. در اوایل سال جاری، سه مقام پنتاگون کار خود را ترک کردند و از وزارتخانه خواستند تا تلاش‌ها برای اتخاذ فناوری دیجیتالی پیشرفته را تسریع بخشد: دیوید اسپیرک، افسر ارشد داده‌ها. پرستون دانلپ، معمار ارشد نیروی هوایی؛ و جیسون وایس، افسر ارشد نرم افزار وزارت دفاع.

اسپارک روز دوشنبه به بلومبرگ گفت که تیم جدید به رهبری مارتل، همراه با سازماندهی مجدد دفتر پنتاگون که او اکنون رهبری می کند، “دقیقا همان چیزی است که وزارت دفاع به آن نیاز دارد.”

پنتاگون قبلاً در مورد استفاده احتمالی از هوش مصنوعی با نگرانی های اخلاقی مواجه شده بود. به عنوان مثال، برخی از کارمندان Google از کار بر روی برنامه‌های نظامی بالقوه برای هوش مصنوعی خودداری کردند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد استفاده احتمالی در آینده از سلاح‌های مرگبار و هدف‌گیری خودکار وجود داشت. مسئولیت‌های مارتل شامل کار بر روی «جنگ الگوریتمی» است، یک مفهوم تعریف‌نشده که به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای نبرد است.

در مقاله‌ای برای مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی که روز دوشنبه منتشر شد، گرگوری آلن، رئیس سابق استراتژی و سیاست هوش مصنوعی در پنتاگون تا زمانی که در ماه آوریل از سمت خود کناره‌گیری کرد، گفت که این وزارت باید سیاست‌های تقریباً 10 ساله خود را به روز کند. در مورد استفاده از سیستم‌های تسلیحاتی مستقل و پرداختن به نقش سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. او گفت که علیرغم لفاظی های منظم مقامات ارشد دفاعی مبنی بر اینکه همیشه در هر تصمیمی برای شلیک یک سلاح “انسان در حلقه” وجود دارد، هیچ ممنوعیت صریحی برای سلاح های خودمختار یا الزام کتبی مبنی بر اینکه انسان ها باید اجازه درگیری با سلاح را بدهند وجود ندارد.

مارتل گفت که او جذب این نقش شد زیرا وظیفه او “هوش مصنوعی مسئول” بود.

او گفت: «از نظر من، هر زمان که جان انسان‌ها در خط هستند، انسان‌ها باید در جریان باشند. قبل از اینکه هیچ کدام مستقر شوند. دفتر او به روز رسانی سیاست این وزارتخانه در مورد استقلال در سیستم های تسلیحاتی را تغذیه خواهد کرد.

اما او گفت که باور ندارد «ما هرگز به اسکای نت خواهیم رسید»، اشاره ای به آینده ای که در آن هوش مصنوعی پیشرفته می تواند انسان ها را تهدید کند، همانطور که در مجموعه فیلم های ترمیناتور به تصویر کشیده شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور