دزدی دریایی بازی ویدیویی: CS.RIN.RU می گوید برای آنلاین ماندن به پول نقد نیاز است

عکس پروفایل نویسنده

@اندیاندی

اختصاصی آوردن آخرین اخبار مربوط به اشتراک فایل و کپی رایت روی دسک تاپ شما ، 365

CS.RIN.RU احتمالاً بزرگترین فروم اختصاص یافته به دزدی دریایی بازیهای ویدیویی در کره زمین است. با این وجود ، طبق گزارشات ، حامی سایت تصمیم گرفته است بودجه سایت را متوقف کند. در نتیجه ، بهشت ​​دزدان دریایی بازی برای ادامه کار باید به کمک های مالی کاربران متکی باشد.

افرادی که مرتباً فیلم و نمایش تلویزیونی را بارگیری می کنند ، می توانند با سهولت نسبی این کار را انجام دهند. محتوا توسط گروه های منتشر شده در منبع شکسته می شود و با حذف کلیه محافظت ها بصورت آنلاین قرار می گیرد. برای دزدان دریایی بازی های ویدیویی ، همه چیز پیچیده تر است.

با کنار گذاشتن بارگیری های گسترده و ساعت ها بسته بندی ، بازی ها باید “کرک” شوند ، که برای کاربر تازه کار مطلق حتی اگر ابزار لازم فراهم شود می تواند دلهره آور باشد. در نتیجه ، جوامع دزدان دریایی بازی های ویدیویی طی سال های گذشته پیشرفت کرده و به مردم کمک کرده اند تا دانش لازم را کسب کنند و البته آخرین بازی ها را به اشتراک بگذارند.

احتمالاً بزرگترین موجود در هر کجا CS.RIN.RU مستقر در روسیه است که در غیر این صورت به عنوان جامعه زیرزمینی بخار شناخته می شود. تا حدودی ضد بصری ، این سایت واقعاً زیرزمینی نیست و هر کسی با یک مرورگر وب می تواند آن را مشاهده کند. با این حال ، برای دسترسی به چیزهای آبدار (پیوند به هزاران بازی دزدی دریایی و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور