حساب های معاملات مارجین: چگونه اعلان های غیرمتمرکز قدرت وام را افزایش می دهند

عکس پروفایل Ashvarya Hacker Noon

@آشکاروآشواریا

عاشق فرو رفتن عمیق در پیشرفت فناوری باشید که به حل مشکلات زندگی واقعی کمک می کند.

هنگامی که به عنوان نمایشگاه جانبی کنار گذاشته شد ، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال ایجاد روش های ابتکاری برای معامله گران برای بهبود عملکرد و توجه به پول کلان است. افزودن ویژگی های DeFi به حساب اصلی حاشیه ، یکی از زمینه های حسادت است. در DeFi ، یک معامله گر می تواند بهترین نرخ بهره ، هزینه های حاشیه و هزینه های تجارت را در یک صفحه جمع کند. از همان صفحه ، یک وام گیرنده حاشیه می تواند وثیقه حساب حاشیه خود را بگذارد.

این ویژگی ها به یک معامله گر قدرت وام بیشتر و در نتیجه اهرم حساب های حاشیه ای را می دهد ، به آنها امکان می دهد از دارایی های رمزنگاری شده فعلی خود برای گرفتن وام رمزنگاری بیشتر برای تجارت استفاده کنند. با این وجود ، شرط بندی های بزرگ شده به دلیل فقدان سرویس اعلان غیرمتمرکز ، نسبت به DeFi خطرناک تر می شوند.

معامله گران هشدارهای به موقع را در مورد فرصت ها و خطرات مانند حرکت قیمت و تماس های حاشیه ای از دست نمی دهند. سریع به آینده نزدیک نزدیک بروید که یک وب 3.0 مبتنی بر هوش مصنوعی داده های تجاری را با هدف گذاری بیشتر به معامله گران ارائه دهد ، فرصت های تجاری بیشتری از دست می رود.

مثال حساب مارجین

برای پر کردن جای خالی ، راه حل های اطلاع رسانی جایگزین تکامل یافته اند ، که معمولاً شامل ارسال پیام به رسانه های اجتماعی (تلگرام ، توییتر) ، ایمیل یا برنامه ها و سرویس های شخص ثالث است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور