به هر حال چه کسی به SkyNet نیاز دارد؟ | هکر ظهر

عکس پروفایل Benjamin Bateman Hacker Noon

@بنجامین بتمنبنیامین بتمن

سو hyp استفاده بیش از حد از خط تیره ، عاشق کلمات و جادوی-اینترنت-پول-مدیریت-جامعه-مشغول-بدن.

خوشحالم که اخیراً با آنها صحبت کردم فیلیپ ادوارد آندره ، موسوم به، ‘پدرخوانده EMV’. ما صحبت کردیم در مورد کار او با متخصصان برنامه رأی گیری تلفن همراه ، وواتز، مدل حاکمیت شایسته سالاری غیر متمرکز Free TON ، و موارد دیگر.

اگر قسمت اول را هنوز نخوانده اید ، وقتی پنج قسمت دارید آن را بررسی کنید. در غیر این صورت ، به سادگی ادامه مطلب را بخوانید. از نظر نه چندان فروتنانه من تنهاست.

“بازگشت به مبحث اصلی بلاکچین. از نظر نابرابری جغرافیایی ، آیا احساس می کنید مدل های حاکمیت غیرمتمرکز (چنین مدل شایسته سالاری Free TONs) می تواند این نیازها را برطرف کند؟ به ویژه در این جستجوی بزرگتر” دوست داشتن همسایه خود “…”

“شما ما را به قلمرو پول می کشانید. و وقتی من در قلمرو پول سرگردان می شوم ، این ما را به فضای زندگی و هزینه های زندگی می برد ، و سپس ما باید در فضای غرور و حرص و آز حرکت کنیم. و به عنوان CNN امروز صبح گزارش شد ، نابرابری در ثروت 321 به 1 به عنوان تفاوت حقوق بین مدیر عامل و یک کارمند سطح ابتدایی است. این از 157 به 1 در سال 2008 تبدیل شده است. من مطمئن هستم که داده هایی وجود دارد که شما را عقب می برد.

بنابراین با فکر به پول ، چه اشکال پول داریم. مبادله کالا است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور