جوانب مثبت و منفی Flutter برای توسعه برنامه

عکس پروفایل نویسنده

@skeintechRajamanickam Rajan

تخصص در تجزیه و تحلیل ، طراحی ، توسعه ، آزمایش و Imp. برنامه های ترکیبی و بومی.

با افزایش باورنکردنی توسعه برنامه های تلفن همراه در دهه گذشته ، iOS و Android به عنوان برترین سیستم عامل ها مطرح شده اند.

این به طور طبیعی منجر به ظهور کل صنعت با چندین چارچوب شده است که توسعه دهندگان را قادر می سازد برای این سیستم عامل ها بسازند. بیشتر این چارچوب های توسعه موبایل برای پشتیبانی از توسعه برنامه ترکیبی ساخته شده است که با iOS و Android سازگار است.

Flutter آخرین مورد اضافه شده در این لیست طولانی از چارچوب ها است. به دلیل برخی از مزایای آن ، Flutter به سرعت در بین جامعه توسعه دهندگان مورد علاقه قرار می گیرد و توسعه برنامه Flutter در حال محبوب شدن است.

در این مقاله ، مزایا و معایب Flutter را برای توسعه تلفن همراه بررسی خواهیم کرد. ما همچنین سعی خواهیم کرد که درک کنیم Flutter چگونه می تواند برای تجارت شما مفید باشد.

فلاتر چیست؟

قبل از اینکه به مزایا و معایب آن بپردازیم ، بگذارید ابتدا بدانیم فلاتر چیست. Flutter یک کیت توسعه نرم افزار UI منبع باز توسط گوگل است که اولین بار در سال 2015 رونمایی و به طور رسمی در سال 2017 به بازار عرضه شد.

Flutter به تیم های توسعه دهنده امکان ساخت برنامه های iOS و Android را با استفاده از یک کد پایه می دهد. این رویکرد ساخت یک بار برای همه باعث توسعه برنامه می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور