استارت آپ های نرم افزاری Deepfake که در حال تجاری سازی فناوری هستند

عکس پروفایل نویسنده

@اوسلراوز لیر

یک شتاب دهنده مستقر در NYC که از راه اندازی های عمودی AI ، بلاکچین ، ابر و داده پشتیبانی می کند

در اواخر سال 2017 ، یک کاربر Reddit یک سری فیلم های مصنوعی حاوی شباهت های مشهور را منتشر کرد. از آن زمان ، هنگامی که مردم درباره کاربردهای آینده آن حدس می زنند ، فناوری deepfake در محبوبیت منفجر شد. نگرانی در مورد پتانسیل فن آوری اطلاعات در زمینه اطلاعات سیاسی و محتوای غیر مجاز پورنوگرافی منجر به اجرای مقررات مربوط به استفاده از آن شده است. همزمان ، مبتکران و استارت آپ های نرم افزاری deepfake در تلاشند تا راه هایی پیدا کنند که بتوانیم از این فناوری برای انقلابی در صنایع تجاری استفاده کنیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=BU9YAHigNx8

The non-pornographic content that the reddit user released in late 2017 and early 2018 features actor Nicolas Cage's face swaped into different movies he wasn't in.

فناوری Deepfake به محتوای سمعی و بصری تولید شده توسط سیستم های یادگیری عمیق AI اشاره دارد. با استفاده از سیستمی از شبکه های عصبی برای تجزیه و تحلیل الگوهای موجود در مجموعه داده ها ، می توانیم از این فناوری برای دستکاری ، تغییر و سنتز رسانه ها استفاده کنیم. از برنامه های محبوب این فناوری می توان به فیلم های تغییر چهره اشاره کرد که رسانه های اجتماعی را تحت فشار قرار داده است ، اما چندین شرکت پتانسیل آن را برای صنایع حرفه ای از جمله خرده فروشی ، مشتری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور