توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل از چه KPIهایی برای ارزیابی عملکرد اپلیکیشن استفاده می کنند؟

اپلیکیشن‌های موبایل ابزارهای تجاری عالی هستند که می‌توانند بازی را برای تجارت شما تغییر دهند. وقتی عملکرد بازاریابی و فنی یک برنامه را با استفاده از KPI های مختلف اندازه گیری می کنید، می توانید از موفقیت و رشد برنامه پس از استقرار به بهترین شکل مطلع شوید. این شاخص‌های کلیدی عملکرد به شما این امکان را می‌دهند که تحلیل کنید چرا کاربران از برنامه شما استفاده می‌کنند، چگونه از آن استفاده می‌کنند و چه استراتژی‌هایی را می‌توانید برای هموار کردن مسیر موفقیت در نظر بگیرید. در اینجا برخی از KPIهای تعاملی که باید در مورد آنها فکر کنید آورده شده است.

تصویر
عکس پروفایل ظهر آلبرت اسمیت هکر

آلبرت اسمیت

آلبرت اسمیت مدیر بازاریابی دیجیتال در Hidden Brains، یک شرکت پیشرو در توسعه موبایل و وب است.

امروزه اپلیکیشن‌های موبایل ابزارهای عالی کسب‌وکار هستند که می‌توانند بازی را تغییر دهند. با این حال، برای یادگیری بینش ها و بازخوردهای مختلف به نظارت منظم نیاز دارد.

هنگامی که با استفاده از KPI های مختلف، عملکرد بازاریابی و فنی یک برنامه را اندازه گیری می کنید، می توانید از موفقیت و رشد برنامه پس از استقرار به بهترین شکل مطلع شوید. در این راهنما، KPI های مختلفی را که توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل برای درک عملکرد برنامه در یک بازه زمانی مشخص استفاده می کنند، مورد بحث قرار خواهیم داد. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

KPIهای عمومی

این KPIها می توانند توسط همه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند زیرا نیازی به داشتن دانش فنی یا درک هیچ پارامتر خاصی نیست. بیایید نگاهی به اینها بیندازیم…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور