ته هوانگ وی ، مدیرعامل OUDToken می گوید: “ما با طبیعت کار می کنیم نه علیه آن.”

تصویر
عکس پروفایل کریستوفر هکر ظهر

درست همانطور که جهان خود را در آستانه یک فاجعه تغییر آب و هوا می بیند ، دولت ها نیز فوراً به دنبال راه هایی هستند تا روند حوادث ناگوار را قبل از عبور از نقطه بدون بازگشت ، معکوس کنند. بنابراین ، به دنبال فاجعه جهانی کووید -19 ، جوامع زمان کافی برای اندیشیدن در مورد قریب الوقوع شرایط اضطراری آب و هوا ، به ویژه در مناطق فعال صنعتی داشتند.

چین در حال حاضر چراغ سبز ایجاد صندوق سرمایه گذاری سبز و کم کربن را اعلام کرده در حالی که سنگاپور و منطقه اروپا می خواهند به کشورهای شاخص برای مقابله با تهدید تغییرات آب و هوایی تبدیل شوند. سرمایه گذاری سبز در حال حاضر قلب و ذهن بسیاری از سرمایه گذاران اصلی را درگیر کرده است – که مخصوصاً به طبقه دارایی معروف به ESG (طبقه ای که اهداف زیست محیطی ، اجتماعی و حکومتی را دنبال می کند) اشاره می کند. متأسفانه ، بیشتر مفاهیم خوب و ابتکاری منجر به نوعی دستکاری مالی می شود. تنها راه پیش رو تمرکز زدایی از این جنبه ها است تا سرمایه گذاری سبز بدون دستکاری حفظ شود.

به دنبال راه هایی برای عمیق شدن در سرمایه گذاری سبز ، با Teh Huang Wei ، مدیرعامل پروژه رمزنگاری زیست محیطی OUDToken تماس گرفتم.

1. اول از همه ، آیا می توانید لطفاً به من بگویید که چگونه می توان تحت سرمایه گذاری “سبز” چیزی را در نظر گرفت؟

هرگونه سرمایه گذاری که به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور