با اصول بلاک چین آشنا شوید – قسمت 4: حمله 51٪

تصویر
عکس پروفایل نیمکره میکی مالر هکر

سلام ، دوستان ، خوانندگان ، اعضای جامعه Sovryn.

این مقاله به عنوان نشانه ای برای اولین بلوک دانش ارائه شده توسط Dojo عمل می کند. در قسمت های قبلی ، ما اصول الگوریتم اثبات کار ، مسئولیت های استخراج کنندگان ، هش ها و توابع هشینگ را پوشش دادیم. در این قسمت ، ما دو خطرات احتمالی بلاک چین PoW را که مرتبط هستند اما اغلب نادرست ارائه می شوند ، پوشش می دهیم.

1) دوبار خرج کردن تقلب ، که به مهاجمان اجازه می دهد وجوه خود را خرج کرده و سپس از حمله 51٪ استفاده کنند تا مجدداً همان وجوه را با برگرداندن اولین تراکنش از تاریخ در زنجیره هزینه کنند.

2) حمله 51 درصد هدف حمله به کاربران در مبادلات یا مبادله نیست ، بلکه به خود زنجیره حمله می کند. در این روش ، مهاجم سعی می کند سریعتر از بقیه شبکه های بلاک چین بلاک را استخراج کند تا تاریخ معاملات خود را برگرداند. اگر آنها در این معدن خصوصی موفق شوند و یک بلوک با سابقه جعلی در زنجیره اضافه کنند ، برنده شده اند. با تشکر از قانون استفاده از طولانی ترین (به لحاظ دشواری) زنجیره ای که در PoW استفاده شده است ، اجماع بلاک چین باید این بلوک آلوده را بپذیرد ، که به مهاجم اجازه می دهد برای حفظ پولی که قبلاً خرج کرده اند ، گزارش تراکنش اصلی خود را پاک کند.

کلاهبرداری “دوبار خرج” از “51٪ حمله” به عنوان روشی برای بازگرداندن تاریخچه استفاده می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور