تعادل خطر امنیت سایبری با نوآوری در فناوری: استفاده از سیاست به عنوان کد

عکس پروفایل Andrew Zola Hacker Noon

@قرعه کشیاندرو زولا

اندرو روزنامه نگار ، بازاریاب و والدین سگ آزاد است.

پیگیری نوآوری و به کارگیری اقدامات امنیت سایبری غالباً به نظر می رسد که از یکدیگر جدا هستند. اقداماتی که برای افزایش امنیت انجام می دهیم در کاهش خطر متمرکز است ، در حالی که نوآوری از شما می خواهد در معرض خطر قرار بگیرید.

گاهی اوقات ، سازمان ها تصمیم می گیرند برای بدست آوردن یک مزیت رقابتی ، نوآوری را بر امنیت اولویت دهند. اگرچه تصور یک تصمیم چالش برانگیز برای صاحبان کالا و رهبران مشاغل به نظر می رسد ، اما نباید چنین باشد. در حالی که نوآوری و زمان ورود به بازار بسیار مهم است ، اما امنیت نیز مهم است. شما باید تعادل سالم بین هر دو پیدا کنید.

این مهم است زیرا نوآوری راه را برای جریان های درآمد جدید ، تجربیات بیشتر مشتری و فرصت های جدید بازار ایجاد می کند. از طرف دیگر ، امنیت قوی ، تطابق را تضمین می کند و به حفظ تصویر و ارزش برند کمک می کند.

خطرات چیست؟

خطای انسانی یکی از عوامل اصلی وقایع امنیتی است. به عنوان مثال ، در سال 2019 ، خطای انسانی عامل اصلی 90٪ نقض امنیت سایبری در انگلیس بود. بنابراین ، قبل از اینکه به نوآوری بپردازید ، به فکر کاهش خطر باشید.

اگر این به اندازه کافی بد نبود ، مشاغل نیز باید نسبت به حملات باج افزار هشیار باشند. این مهم است زیرا متوسط ​​پرداخت باج افزار بیش از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور