نحوه استفاده از سریعتر یک قلم: نکات سریع

عکس پروفایل Hua Shu Hacker Noon

@هواشوهوا شو

بنویسید | کار fonts.substack.com | typogram.co

سلام به همه! هر هفته درباره یک فونت جدید تحقیق می کنم ، یک خبرنامه 3 دقیقه ای برای طراحی و مارک تجاری به نام FontDiscovery می نویسم و ​​نکات طراحی و مارک تجاری را در اطراف فونت به اشتراک می گذارم. این هفته Faster One را بررسی کردیم ، یک قلم نمایشگر بسیار گرافیکی و بد بو. فکر کردم می توانم این را در اینجا به اشتراک بگذارم اگر کسی آن را مفید بداند!

الهام از Faster One

قبل از رایانه های شخصی ، نگاره نویسی یک روش محبوب بود که از فرایند عکاسی برای تولید متن روی طومار کاغذ عکس استفاده می کرد. این روش جدید افراد را قادر به خلاقیت می کند ، که منجر به بسیاری از فونت های تزئینی و “تجربی” می شود.

جزئیات قلم

Faster One یک قلم نمایشگر است ، به این معنی که برای اهداف پر زرق و برق بهتر است. اگر به دقت به این فونت نگاه کنیم ، متوجه خواهیم شد که فرم حروف بسیار ضخیم است. شکل های پررنگ قدرت و انرژی را برقرار می کنند. خطوط تزئینی که سرعت را شبیه سازی می کنند نیز به طنز و کیتچ افزوده است.

آیا باید از آن برای آرم استفاده کنم؟

من این فونت را برای هر آرم یا مارکی رزرو می کنم ، مگر اینکه برای یک مارک بسیار مناسب مانند لباس ورزشی یا لباس خیابانی باشد. Faster One شخصیتی جذاب دارد که می تواند برای بیانیه سازی سرگرم کننده باشد ، مانند عکس برگردان ، لباس خیابانی ، بسته بندی یا هر چیز با هدف “گرافیکی” تر.

چگونه باید از آن برای کپی خود استفاده کنم و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور