تحلیلگر تصویر از صفر تا هوش مصنوعی در 5 دقیقه: راهنمای مبتدیان

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک تحلیلگر تصویر هوش مصنوعی بسازید؟ سپس این مقاله را تا آخر بخوانید! من به شما نشان خواهم داد که چگونه ابزارهای تحلیلگر هوش مصنوعی را واقعاً ساده بسازید، بنابراین تقریباً نیازی به داشتن دانش قبلی ندارید. من شما را گام به گام راهنمایی می کنم و از Project IDX و Gemini API استفاده خواهیم کرد. این بدان معنی است که شما نیازی به تنظیم چیزی ندارید. هر کاری که ما انجام خواهیم داد روی ابر است. اگر آماده هستید، پس بیایید شروع کنیم!

از کانال یوتیوب من دیدن کنید

شروع کار با پروژه IDX

مرحله اول بسیار ساده است. باید وب سایت را باز کنیم idx.google.com. اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ابتدا باید ثبت نام کنید و سپس می توانید صفحه زیر را مشاهده کنید.

شروع کار با Project IDX

  1. انتخاب یک الگو: من قالب Gemini API را انتخاب می کنم.

  2. نام پروژه خود را بگذارید: من آن را “تست 2024” می نامم.

  3. انتخاب محیط: من “Vite” را انتخاب می کنم که یک محیط برنامه وب جاوا اسکریپت است.

  4. ایجاد پروژه: دکمه ایجاد را فشار دهید.

    شروع کار با Project IDXشروع کار با Project IDX

پس از چند دقیقه IDX همه چیز را برای ما ایجاد می کند و فایل های قالب خود را می بینیم که می توانیم آن ها را هر طور که دوست داریم تغییر دهیم.

اصلاح الگو

این فایل index.html ماست. ما می‌توانیم آن را به روشی که دوست داریم اصلاح کنیم، اما اجازه دهید ابتدا به آن نگاه کنیم. الگوی اولیه تقریباً شامل همه چیزهایی است که ما نیاز داریم. این الگو از مدل جمینی 1.5 فلش استفاده می کند، بنابراین برای ما بیش از اندازه کافی است.

اصلاح الگواصلاح الگو

گرفتن یک …

Source link