@مارکتوینمارک تواین
من یک بازاریاب دیجیتال هستم و در www.socialfollowers.uk کار می کنم
بازاریابی برای هر مشاغل کوچک یا بزرگ مهم است. اما با تکامل مشتری ، فضای بازاریابی غیر قابل پیش بینی نیز تغییر می کند. این امر نیاز به مشاغل مربوطه را دارد که به منظور مطابقت با آخرین روندها و شواهد ، زمان بیشتری و بیشتری را سپری کنند.
همراهی با آنچه مشاغل کوچک باید ارزیابی یا هدف گذاری کنند ، خسته کننده ، سفت و سخت و زمانبر است. برای انجام فعالیت های تبلیغاتی در تمام سطوح یک کسب و کار ، اتوماسیون بازاریابی مناسب ترین گزینه برای شرکت های کوچک و متوسط است.
اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک اساساً مجموعه نرم افزاری است که عملکرد بازاریابی را برای مشاغل به طور خودکار انجام می دهد. این نرم افزار برای کمک به صف بندی و پایان دادن به مسئولیت های بازاریابی به روشی ساختار یافته و م helpثر در نظر گرفته شده است.
اما این برای یک تجارت کوچک به چه معناست؟ یک تجارت کوچک به عنوان یک شرکت تحت مالکیت و اداره مستقر تعریف می شود که بسته به صنعت به اندازه و درآمد محدود می شود. اتوماسیون بازاریابی با ارائه مشاغل متوسط با ابزارهای درجه یک ، راهی را که تیم های بازاریابی می توانند به مشتریان جدید گسترش دهند تغییر داده است. به غیر از بازاریابی از طریق ایمیل ، به دنبال آژانسی باشید که خدمات جدید هدفمند را با صرفه ارائه دهد.