بنیاد Web3 با یک ساخت Polkadot Buildathon وارد هند می شود

عکس پروفایل Lumos Labs Hacker Noon

@سوزاناژلآزمایشگاه های لوموس

آزمایشگاه لوموس یک شرکت نوپای مدیریت نوآوری است.

Polkadot از راه اندازی Hackathon هند “Polkadot Buildathon: India” با هدف توسعه دهندگان و کارآفرینانی که موج Web3 را در هند هدایت می کنند ، خبر داد برندگان هکاتون دو ماهه برای برنده شدن جوایز از مبلغ 14000 دلار.

بنگلور ، 30 مارس 2021: بنیاد Web3 ، یک بنیاد سوئیسی که یک وب غیرمتمرکز کاملاً کاربردی و کاربرپسند را در همکاری با آزمایشگاه های Lumos تسهیل می کند ، امروز از راه اندازی اولین نسخه Polkadot Buildathon: India برای ساخت و گسترش اکوسیستم توسعه دهنده بلاکچین در هند خبر داد. نسخه ابتدایی Hackathon با هدف توانمند سازی و تجهیز اکوسیستم توسعه دهنده در هند به مجموعه اطلاعات مناسب برای ساخت بلاکچین برای اکوسیستم Polkadot و بدین ترتیب تصویب گسترده این مرحله بعدی موج Web3 در هند آغاز می شود. Polkadot ، یک شبکه چند زنجیره ای پیشرفته خرد شده ، تاسیس شده توسط دکتر گاوین وود ، بنیانگذار و CTO سابق Ethereum و خالق زبان برنامه نویسی Solidity ، پروژه برجسته بنیاد Web3 است.

طی هشت هفته ، هکاتون به دو مرحله چهار هفته ای تقسیم می شود – مرحله ایده پردازی و مرحله ادغام. در طول دوره ایده پردازی ، شرکت کنندگان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور