یک سیستم پنهان مبتنی بر بلاکچین بدون سرور توزیع شده

عکس پروفایل rwx Hacker Noon

@TRXManRWX

JS ، WEB3.0 ، پایتون. در حال حاضر در Arweave در حال ساخت است

ذخیره یک ویژگی مهم برای برنامه های web3 در زمینه مقیاس گذاری است. امروزه ، برنامه های مبتنی بر بلاکچین تلاش می کنند تا به دلیل تمرکززدایی ، مانند پرس و جو از همه داده های دفتر توزیع شده (یا اندازه بزرگ آن) ، به کاربران خود یک وب 2 UX بدهند ، منطق پیچیده ، محاسبات و غیره را پیاده سازی کنند.

اگر می خواهید یک برنامه کاملاً غیرمتمرکز کاملاً زنجیره ای بسازید ، باید بین عدم تمرکز و تجربه کاربری یکی را انتخاب کنید. این یک انتخاب سخت است! به خصوص اگر Dapp شما “اخلاقیات” مربوط به کاربر بودن را داشته باشد ، مانند مثالی که به زودی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

حقیقت: اگر سیستم عامل شما بیش از 13-15 ثانیه ثانیه طول بکشد تا داده ها را در سمت مشتری نشان دهد ، کاربران را برای رقبای بهتر در این مقیاس از دست می دهد.

پیاده سازی:

در این بخش ، نگاهی خواهیم داشت به proper.land که یک برنامه مبتنی بر Arweave است.

اول از همه ، Arweave چیست؟

Arweave نوع جدیدی از ذخیره سازی است که از داده ها با وقف های پایدار و همیشگی پشتیبانی می کند ، به کاربران و توسعه دهندگان اجازه می دهد داده ها را به صورت نظری برای همیشه ذخیره کنند. اگر می خواهید در مورد نحوه کار Arweave بیشتر بدانید ، لطفاً مقاله زرد را بررسی کنید.

خوب ، DecentLand چطور؟

DecentLand یک پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که بر روی Permaweb Arweave ساخته شده است (یا غیرمتمرکز-Reddit). بر خلاف دیگر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور