بعد از خرابی سرور تعطیلات، جنوب غربی با آمازون شریک شد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت هواپیمایی Southwest از سرورهای Amazon.com Inc برای کمک به پردازش جستجوی کرایه، برنامه ریزی خدمه و سایر وظایف نرم افزاری استفاده خواهد کرد.

غول تجارت الکترونیک روز چهارشنبه گفت که خدمات وب آمازون به “ارائه دهنده ابر ترجیحی” Southwest تبدیل خواهد شد و این حرکت را “مهاجرت در مقیاس بزرگ” زیرساخت دیجیتال خطوط هوایی به ابر خواند. Southwest از AWS برای تقویت عناصر وب سایت و برنامه تلفن همراه خود، ذخیره داده ها و اجرای تجزیه و تحلیل داخلی استفاده خواهد کرد. شرکت ها از بحث در مورد شرایط مالی قرارداد چند ساله خودداری کردند.

لورن وودز، مدیر ارشد اطلاعات خطوط هوایی کم هزینه، گفت که Southwest در حال حاضر برخی از نرم افزارها را روی AWS اجرا می کند، از جمله برنامه های مدیریت دروازه و کنترل خروج. وودز گفت: «ما قطعاً برنامه‌هایی برای انجام سایر برنامه‌های حیاتی برای عملیات و برنامه‌های مورد نیاز برای پرواز در آینده داریم و آن‌ها را به AWS وارد می‌کنیم.

Southwest با انتقادات گسترده مشتریان و تنظیم‌کننده‌های صنعت مواجه شد و پس از لغو بیش از 16700 پرواز در 10 روز پایانی دسامبر، به کمیته کنگره فراخوانده شد. در آن زمان، این شرکت هواپیمایی مستقر در دالاس با طوفان زمستانی قدرتمندی دست و پنجه نرم می کرد که در سراسر شمال ایالات متحده حرکت کرد، پروازها را زمین گیر کرد و باعث شد جنوب غربی مسیر هواپیما و خدمه پرواز خود را از دست بدهد.

وضعیت به حدی بد شد که این شرکت هواپیمایی اکثر برنامه های خود را طی چند روز لغو کرد تا شبکه پروازی خود را مجددا تنظیم کند و بیش از 2 میلیون مسافر را تحت تأثیر قرار داد. این بحران به دلیل لغو رزرو، کاهش رزرو و هزینه‌های بالاتر، حداقل 1.15 میلیارد دلار در طول دو سه ماهه برای شرکت هواپیمایی هزینه خواهد داشت.

مت گارمن، معاون ارشد فروش و بازاریابی AWS گفت: آمازون و Southwest در حال مذاکره برای گسترش روابط خود قبل از شکست برنامه ریزی بودند. او گفت: “اینطور نیست که این اتفاقات در ماه دسامبر رخ داده باشد و آنها با ما پرش کنند.” این واقعاً نوعی نوسازی کامل بسیاری از عملیات پروازی آنهاست.»

AWS بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده ابر در جهان است که قدرت محاسباتی اجاره‌ای، ذخیره‌سازی داده‌ها و خدمات نرم‌افزاری را به کسب‌وکارها می‌فروشد – از جمله برخی که مراکز داده خود را به نفع مزارع سرور آمازون از کار انداخته‌اند. این شرکت اغلب با مشتریان خیمه شب بازی مانند خطوط هوایی معامله می کند. United Airlines Holdings Inc. و Delta Air Lines Inc. نیز AWS را شریک ابری ترجیحی خود در سال‌های اخیر معرفی کردند.

Southwest گفته است که فناوری موجود آن در خلال اختلالات دسامبر شکست نخورده است، اما کنسل‌ها آنقدر سریع ساخته شده‌اند که نرم‌افزار زمان‌بندی خدمه از GE Digital، واحدی از شرکت جنرال الکتریک، غرق شده است. این نرم افزار در ماه فوریه برای رفع نقص ارتقا یافت. وودز در 1 فوریه به عنوان CIO Southwest انتخاب شد.

Southwest هدف یک تحقیق فدرال است که آیا برنامه‌ریزی شرکت حامل قوانین منع اعمال ناعادلانه و فریبنده را نقض می‌کند که میلیون‌ها نفر را سرگردان کرده است. این شرکت هواپیمایی در انتظار نتایج گزارشی است که از مشاور الیور وایمن در مورد اشتباهاتش سفارش داده است.

وودز گفت که Southwest قصد دارد مرکز داده خود را حفظ کند، تا حدی برای باز نگه داشتن گزینه های خود برای اجرای برخی از برنامه های کاربردی از طیف گسترده ای از فروشندگان نرم افزار.

او گفت: “ردپای ممکن است کوچکتر شود.” “فقط نمی بینم که به صفر برسد.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور