گوگل توضیحی را منتشر کرد که بینش هایی را در مورد نحوه رسیدگی گوگل به بررسی های ارائه شده برای مشاغل محلی در Google Maps ارائه می دهد. این مقاله مراحل و اقدامات متعددی را که Google انجام میدهد را تشریح میکند که به آن امکان میدهد نظرات تولید شده توسط کاربر را در عرض چند ثانیه بررسی و منتشر کند.
گوگل پنج مرحله را که برای اطمینان از مفید بودن و معتبر بودن نظرات Google Maps انجام می دهد به اشتراک گذاشت.
مرحله 1: سیاست های محتوای سختگیرانه
ستون فقرات رویکرد Google برای تعدیل نظرات باقی مانده در Google Maps، یک خط مشی محتوای خوب تعریف شده است.
هر وبسایتی که محتوای تولید شده توسط کاربر را میپذیرد، باید خطمشی کاملاً مشخصی داشته باشد که توضیح دهد چه چیزی قابل قبول است. این به کاربران کمک می کند محدودیت ها را درک کنند و همچنین به ناظران اطلاع می دهد که چه زمانی باید وارد عمل شوند.
به گفته گوگل:
ما خطمشیهای محتوای سختگیرانهای ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم نظرات بر اساس تجربیات دنیای واقعی است و نظرات نامربوط و توهینآمیز را از نمایههای کسبوکار Google دور نگه داریم.»
نکات کلیدی در مورد خط مشی محتوای مرور نقشه های گوگل
خطمشی محتوای Google نتیجهای را که میخواهد تشویق کند، مشخص میکند:
“مشارکت باید بر اساس تجربیات و اطلاعات واقعی باشد.”
خطمشی محتوای Google شش نوع فعالیت ممنوع را تشریح میکند.
نمونههایی از محتوای مروری که خطمشی بررسی نقشه را نقض میکند:
- محتوای جعلی عمدی
- عکس های کپی شده یا دزدیده شده
- بررسی های خارج از موضوع
- زبان توهین آمیز
- حملات شخصی
- محتوای غیر ضروری یا نادرست
مرحله 2. خط مشی محتوا در الگوریتم گوگل ادغام شده است
قدم بعدی Google برای محافظت از یکپارچگی Google Maps Reviews، ادغام خط مشی محتوا در الگوریتم های Google با استفاده از این خط مشی به عنوان داده های آموزشی برای الگوریتم و برای مدیران انسانی آن است.
گوگل توضیح می دهد:
هنگامی که یک خطمشی نوشته میشود، به مواد آموزشی تبدیل میشود – هم برای اپراتورهای ما و هم برای الگوریتمهای یادگیری ماشینی – تا به تیمهای ما کمک کند محتوای نقضکننده خطمشی را پیدا کنند و در نهایت نظرات Google را مفید و معتبر نگه دارند.»
مرحله 3. بررسی ها بلافاصله توسط Google تعدیل می شوند
Google به اشتراک میگذارد که به محض پست شدن نظر، همه نظرات برای بررسی به سیستمهای نظارتی آنها ارسال میشوند.
گوگل از ترکیبی از سیستم های بررسی انسان و ماشین استفاده می کند. الگوریتم های گوگل می توانند یک بررسی را پردازش کنند و در عرض چند ثانیه به آن مجوز انتشار دهند.
گوگل بهطور سنتی ترجیح میدهد سیستمهای خود را با الگوریتمها مقیاسبندی کند تا اینکه برای انجام وظایف به انسان وابسته باشد.
این الگوریتم عوامل بسیاری را برای تشخیص جعلی بودن یک بررسی بررسی می کند.
گوگل تعدادی از عوامل بررسی را نام می برد:
- آیا محتوا توهین آمیز است؟
- آیا محتوا خارج از موضوع است؟
- آیا حسابی که از بررسی خارج می شود رفتار مشکوکی دارد؟
- آیا افزایش در بررسی ها مربوط به اخبار یا توجه رسانه های اجتماعی است که انگیزه بررسی های جعلی است؟
Google نحوه عملکرد سیستم خودکار خود را به اشتراک می گذارد:
«به محض اینکه فردی نظری را پست میکند، آن را به سیستم نظارت خود ارسال میکنیم تا مطمئن شویم که بررسی هیچ یک از خطمشیهای ما را نقض نمیکند.
با توجه به حجم بازبینیهایی که مرتباً دریافت میکنیم، متوجه شدهایم که هم به درک دقیقی که انسانها ارائه میدهند و هم به مقیاسی که ماشینها برای کمک به ما در تعدیل محتوای ارائه میدهند نیاز داریم.»
مرحله 4. Google اعتدال در جامعه را تشویق می کند
گوگل اعلام کرد که کسب و کارها و عموم مردم را تشویق می کند تا گزارش هایی از بررسی های جعلی ارسال کنند.
این یک روش استاندارد برای تعدیل محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است.
این رویکرد گاهی گزارش یک پست نامیده می شود. گزارش یک پست عالی است زیرا باعث میشود کاربران احساس کنند عضوی از یک جامعه هستند و عملکرد بررسی را جمعآوری میکند و به کاربران و کسبوکارها این امکان را میدهد تا دیدگاه منحصربهفرد خود را برای گرفتن نظرات بدی که ممکن است از ناظم یا یک الگوریتم خارج شود، اعمال کنند.
مرحله 5. گوگل فعال است و بررسی های جعلی را پیش بینی می کند
واقعیت جالبی که گوگل به اشتراک گذاشته این است که در مورد پیشبینی رویدادهایی که میتواند منجر به بررسیهای سوءاستفادهکننده شود، فعال است. Google نظارت شدیدی بر بررسیهای کسبوکارهایی که در حوزههای آن رویدادها هستند، فراهم میکند تا مطمئن شود که فقط نظرات معتبر و مفید منتشر میشوند.
گوگل به اشتراک گذاشت:
به عنوان مثال، زمانی که رویدادی پیش رو با طرفداران قابل توجهی وجود دارد – مانند انتخابات – ما از مکانهای مرتبط با رویداد و سایر مشاغل اطراف که افراد ممکن است در Maps به دنبال آنها باشند، محافظتهای بالاتری اعمال میکنیم.
یادگیری ماشین بهعلاوه تعدیل انسانی نظرات Google Maps
رویکرد Google برای تعدیل محتوای تولید شده توسط کاربر از رویکردی قدیمی پیروی میکند که در انجمنها و وبلاگها پیشگام بود، از جمله استفاده از سیستمهای خودکار برای برخورد با کاربران و رویدادهایی که میتواند به احتمال بیشتری برای محتوای توهینآمیز منجر شود.
این مقاله مفید است زیرا مراحلی که گوگل انجام میدهد میتواند به عنوان الهامبخش و الگویی برای فرمولبندی رویکردی برای تعدیل محتوای تولید شده توسط کاربر در هر وبسایت یا پلتفرمی که محتوای کاربر را میپذیرد، باشد.
استناد
پست وبلاگ گوگل را بخوانید
نحوه عملکرد نظرات در Google Maps
خط مشی بررسی نقشه گوگل را بخوانید
خط مشی محتوای مشارکتی کاربر Maps
ویدیوی آموزنده Google را در نظرات Maps تماشا کنید
نحوه عملکرد نظرات Google Maps
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-explains-how-google-maps-reviews-are-moderated', content_category: 'local-search news ' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور