با افزایش پذیرش تشخیص چهره ، مسائل حقوق شهروندی ، تبعیض و قانونگذاری نیز افزایش می یابد

عکس پروفایل نویسنده

@sshwartzاستیو شوارتز

سرپرست AIPerspectives.com که شامل یک کتاب رایگان ، 400 صفحه ای AI 101 است.

در سال 1949 ، جورج اورول رمان dystopian خود را نوشت هزار و نهصد و هشتاد و چهار که جامعه آینده را توصیف می کند که در آن دولت به طور مداوم اقدامات و گفتگوهای همه را کنترل می کند. اکنون فناوری هوش مصنوعی آن سطح از نظارت را ممکن ساخته است و جامعه باید با عواقب آن کنار بیاید.

تشخیص چهره در چین

تشخیص چهره شاید فناوری هوش مصنوعی با بیشترین پتانسیل برای سو abuse استفاده باشد. دولت چین در حال انجام پروژه Xueliang (ترجمه: چشم های تیز) است که دوربین های امنیتی را در جاده ها ، ساختمان ها و مراکز خرید به هم متصل می کند تا 1.4 میلیارد نفر از ساکنان آن را ردیابی کند. هدف جلوگیری از رفتار مجرمانه و نظارت بر مخالفان است.

در سمت تا حدودی سرگرم کننده ، گزارش هایی وجود دارد که مقامات چینی از این فناوری برای گرفتن و شرمساری سارقان کاغذ توالت و کاغذ توالت استفاده کرده اند. از طرف ترسناک ، شواهدی وجود دارد که دولت چین از این فناوری برای نظارت و افزایش آزار و اذیت اقلیت ها (به عنوان مثال تبتی ها ، اویغورها) و گروه های مذهبی (به عنوان مثال ، تمرین کنندگان فالون گونگ) استفاده می کند. زمان مجله گزارش داد كه مقامات مردم را اذیت و آزار می كنند اگر دوربین ها آنها را در حالی كه ریش می آورند ، كنار در پشت خانه خود ترك می كنند یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور