الگوریتم YouTube: 6 سوال پاسخ داده شده است

YouTube در یک ویدیوی جدید که شرکت به س questionsالات کاربران پاسخ می دهد ، جزئیات بیشتری در مورد نحوه کارکرد الگوریتم های جستجو و پیشنهادات خود را به اشتراک می گذارد.

تیم YouTube در اوایل ماه جاری ویدئویی مشابه منتشر کرد ، اگرچه جدیدترین ویدیوی آن به مجموعه سوالات کاملا جدیدی پاسخ می دهد.

مواد زیادی برای مرور وجود دارد ، بنابراین بیایید وارد آن شویم.

تأثیر تغییر عناوین و تصاویر کوچک

اگر ویدئویی عملکرد خوبی نداشته باشد ، آیا تغییر عنوان و تصویر کوچک کمک می کند؟ یا این باعث می شود الگوریتم اعتماد به نفس را در فیلم از دست بدهد؟

YouTube کاملاً توصیه می کند نوع عنوان یا تصویر کوچک را تغییر دهید ، زیرا می تواند روشی م toثر برای بازدید بیشتر باشد.

این به طور کلی به این دلیل است که به نظر بینندگان ویدیو متفاوت می رسد و این امر باعث تغییر نحوه تعامل افراد با آن در پیشنهادهای آنها می شود. سپس الگوریتم یوتیوب به تغییر رفتار کاربر پاسخ می دهد ، نه عمل تغییر عنوان یا تصویر کوچک.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییر عنوان یا تصویر کوچک ذاتاً باعث ایجاد YouTube برای افزایش نمایش برای یک ویدیو نمی شود. این همه در مورد چگونگی واکنش کاربران به تغییر است.

به طور کلی ، اعمال تغییرات در ویدئو فقط درصورتی توصیه می شود که دارای نرخ کلیک پایین باشد و تعداد بازدید و نمایش کمتر از حد معمول است.

پاسخ الگوریتم به مشترکان قدیمی / غیرفعال

آیا مشترکان قدیمی / غیرفعال می توانند بر عملکرد یک فیلم تأثیر منفی بگذارند؟ نگرانی این است که این ممکن است منجر به کاهش CTR شود ، که ممکن است منجر به عدم توصیه زیاد فیلم شود.

الگوریتم توصیه YouTube بر روی خبر اشتراک به عنوان یک سیگنال اصلی تمرکز نمی کند. این الگوریتم بر عملکرد خوب یک فیلم در زمینه ای که در آن نشان داده شده است متمرکز شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال رتبه بندی در صفحه اصلی براساس عملکرد مطلوبی است که آن فیلم هنگام نمایش در صفحات اصلی کاربران دیگر نشان می دهد.

الگوریتم YouTube می فهمد کدام بیننده مدت زیادی است که محتوای کانال را مشاهده نکرده است و از نمایش محتوای آن کانال به مشترکان غیرفعال جلوگیری می کند.

بنابراین مشترکان غیرفعال چیزی نیستند که صاحبان کانال باید نگران آن باشند.

اگر YouTube به دلیل عدم تحرک / عدم تعامل در کانال ، محتوایی را برای همه مشترکان بیرون نبرد ، چگونه تعداد مشترکان مرتبط است. آیا نباید ویدیوها را به شخصی منتقل کرد مگر اینکه اشتراک خود را لغو کند؟

سیستم پیشنهادی YouTube چنین نمی کند فشار دادن ویدیوها برای هر کسی. آنچه انجام می دهد این است کشیدن ویدئوها را در آنها قرار داده و آنها را براساس آنچه بیشترین تماشا را دارند ، درجه بندی می کند.

مشترکان یکی از سیگنال های بسیاری است که برای رتبه بندی فیلم ها برای کاربران استفاده می شود. با آزمایش ، یوتیوب دریافت که اولویت بندی محتوای کانال های مشترک کاربر برای کاهش چشمگیر تعداد فیلم های مشاهده شده توسط کاربران و تعداد دفعات بازگشت آنها به YouTube است.

به همین دلیل الگوریتم توصیه YouTube برای توصیه به محتوایی که احتمالاً کاربران تماشا می کنند طراحی شده است ، صرف نظر از اینکه توسط کانال هایی که کاربر در آن مشترک است منتشر شده باشد.

نتایج جستجوی YouTube

YouTube چگونه نتایج جستجو را رتبه بندی می کند؟

درست مانند موتور جستجوی گوگل ، جستجو در YouTube نیز هدف مشابهی دارد که در آن می خواهد مرتبط ترین نتایج را برای سeriesالات خود به کاربران نشان دهد.

ویدئوها با توجه به عوامل مختلفی در جستجوی YouTube رتبه بندی می شوند ، اما مهمترین عوامل آن هستند ارتباط و کارایی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مرتبط بودن چگونگی مطابقت عنوان ، توضیحات و محتوای یک ویدیو با درخواست کاربر است.

عملکرد مربوط به ویدیوهایی است که کاربران پس از انجام پرس و جوهای مشابه ، برای تماشای آن فیلم انتخاب می کنند.

الگوریتم YouTube همچنین معیارهای تعامل مانند مدت زمان و میزان تماشای ویدیو توسط کاربران را در نظر می گیرد.

برای روشن کردن ، نتایج جستجوی YouTube لیستی از پربازدیدترین نتایج برای یک پرسش خاص نیست. بیشتر درمورد اینکه کدام ویدیوها بیشترین ارتباط را دارند و کاربر به احتمال زیاد کدام فیلم ها را تماشا می کند بیشتر است.

چند زبان در یک کانال

آیا بارگذاری فیلم ها به دو زبان مختلف در یک کانال می تواند بر نحوه توصیه فیلم ها از آن کانال توسط YouTube تأثیر بگذارد؟

بارگذاری به زبانهای مختلف در یک کانال برای بینندگان گیج کننده است. به همین دلیل ، YouTube توصیه می کند کانال های جداگانه برای هر زبان ایجاد کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، اگر کانال به طور خاص مخاطبانی را مخاطب قرار دهد که به چندین زبان صحبت می کنند ، نگه داشتن تمام مطالب در یک کانال منطقی است.

اهمیت زمان تماشا

آیا قبل از اینکه یک ویدیو توسط الگوریتم YouTube توصیه شود ، زمان مشخصی ساعت تماشا نیاز دارد؟

قبل از شروع توصیه ، یک آستانه خاص برای رسیدن به آن وجود ندارد.

کانال ها ممکن است متوجه شوند که برخی از ویدیوهای آنها ماهها پس از انتشار شتاب می گیرند زیرا معمولاً علاقه کاربران به ویدیوهای قدیمی نشان داده می شود. این می تواند به این دلیل باشد که موضوع خاصی در حال افزایش محبوبیت است ، یا ممکن است بینندگان جدید یک کانال برگردند و فیلم های قبلی را تماشا کنند.

بیشتر کاربران به ترتیب جدیدترین ویدیوها تماشا نمی کنند یا بر اساس زمان انتشار تصمیم می گیرند چه چیزی را تماشا کنند. بنابراین صفحه اصلی کاربر اغلب حاوی ویدیوهایی است که هفته ها ، ماه ها یا حتی سال ها قبل منتشر شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در زیر فیلم کامل پرسش و پاسخ YouTube را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=8vigqcEaL7g

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور