اعتماد صفر و شرکت مدرن – یک مسیر عملی رو به جلو | دانش مرکز داده

افراد ناآشنا اغلب معتقدند که اعتماد صفر یک برنامه، برنامه یا نرم افزار است. همانطور که بسیاری می دانند اعتماد صفر یک چارچوب است. به عبارت بهتر، این روشی است برای تفکر در مورد امنیت، شامل امنیت فیزیکی، مهندسی اجتماعی، و شبکه های محافظت شده فقط برای نام بردن چند بخش از ماتریس امنیتی صفر که شامل اعتماد است.

اعتماد صفر به سرعت گسترش یافت و اکنون به عنوان حیاتی‌ترین سازمان‌های یکپارچه‌سازی برای اجتناب از باج‌افزار، حملات DDoS، و تلاش‌های فیشینگ/شیر نهنگ، به آن متعهد هستند. همانطور که در صفحات این گزارش خواهید دید، مطالعات اخیر نشان می دهد که چارچوب های اعتماد صفر سریع ترین بخش در حال رشد امنیت شبکه هستند.

اعتماد صفر همچنین به محاسبات برتری می بخشد، زیرا نیازهای مبرم برای اتصال ایمن در طول همه گیری کووید-19 تسریع شده است. تا آن زمان، بسیاری اعتبار edge را زیر سوال بردند و دریافتند که آن را صرفاً ابری می دانند و نیازی به عبارت دیگر فن آوری وجود ندارد.

این گزارش، اعتماد صفر و شرکت مدرن – یک مسیر عملی رو به جلو، اعتماد صفر را به عنوان جایگزینی برای VPN، پیدایش SASE و نحوه ارتباط آن با اعتماد صفر و بهترین شیوه ها برای اجرای اعتماد صفر در سازمان را بررسی می کند.

از این بهره ببرید رایگان دانلود!

گزارش را دانلود کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور