اعتبارات ذخیره انرژی IRA، مراکز داده را به آینده می برد | دانش مرکز داده

قانون کاهش تورم (IRA) که اخیراً امضا شده است، به مراکز داده انگیزه‌های زیادی برای پاکسازی فعالیت‌هایشان می‌دهد، بسیار بیشتر از اعتبار مالیاتی موجود بر انرژی پاک.

یکی از مقررات قانع‌کننده‌تر IRA نه تنها بر چگونگی به دست آوردن انرژی پاک، بلکه بر نحوه ذخیره آن نیز تمرکز دارد.

منظور IRA برای ذخیره انرژی مرکز داده

به طور سنتی، دولت اعتبارات مالیاتی برای ذخیره انرژی مرکز داده را با تولید و جذب واقعی انرژی خورشیدی مرتبط می کند. این سیستم خوبی برای شرکت‌هایی بود که منابع و فضا را برای سرمایه‌گذاری در فناوری خورشیدی لازم دارند – غول‌های فناوری در کالیفرنیا با دسترسی به نزدیک به 300 روز نور خورشید در سال فکر کنید. با این حال، این استراتژی برای مشاغل در ایالت‌هایی که آب و هوای کمتری همکاری دارند یا مراکز داده محصور در خشکی توسط توسعه شهری بدون فضایی برای سیستم‌های جذب انرژی خورشیدی خودشان در نظر گرفته نمی‌شود.

IRA این شکاف حیاتی را با از بین بردن پیوند بین تولید و ذخیره انرژی برطرف می کند. علاوه بر تمدید اعتبارات مالیاتی خورشیدی و بادی برای ده سال دیگر، دولت ایالات متحده اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری را برای سیستم های ذخیره انرژی مستقل به 30 درصد افزایش داد. این یک تصدیق است که تلاش‌ها برای دستیابی به عملیات پاک‌تر صرفاً بر جذب نیرو متکی نیست. خود سیستم های ذخیره انرژی نیز بسیار مهم هستند.

اهمیت این ماده را نمی توان نادیده گرفت. اعتبارات مالیاتی برای سیستم‌های ذخیره انرژی مستقل، این سرمایه‌گذاری‌ها را برای کیف پول دوستانه‌تر می‌کند و به بیرون راندن برخی از مشاغل در یک اقتصاد نسبتاً آگاهانه از هزینه کمک می‌کند. علاوه بر این، در سطح عملیات عمیق‌تر، اعتبار مالیاتی کسب‌وکارها را تشویق می‌کند تا انرژی پاک اضافی خود را ذخیره کرده و در روزهای ابری از آن استفاده کنند. این یک گام محکم به سمت یک مرکز داده سبزتر است.

منظور از ذخیره سازی تمیزتر برای عملیات مرکز داده چیست؟

شاید اولین تاثیر قابل توجهی که ذخیره انرژی پاک می تواند بر مراکز داده داشته باشد، انعطاف پذیری انرژی باشد. قطعی ها یک تخلیه مالی هستند که بیش از 25 درصد آن 1 میلیون دلار هزینه دارد و بیش از دو سوم آن حدود 100000 دلار هزینه دارد. ترس از این عواقب پرهزینه، مراکز داده را وادار می کند تا ژنراتورهای دیزلی را برای تامین برق تاسیسات خود از طریق قطعی طولانی مدت، در دسترس نگه دارند و ردپای کربن مرکز را گسترش دهند.

اعتبار مالیاتی جدید بدین معناست که مراکز داده دیگر نباید بین کاهش زمان توقف و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یکی را انتخاب کنند. جایگزین های تمیزتر برای ژنراتورهای دیزل، مانند باتری های پیشرفته سرب و لیتیوم، راه حل های مقرون به صرفه ای هستند که منبع تغذیه بدون وقفه ای را ارائه می دهند که به سوخت های فسیلی متکی نیست. علاوه بر این، مراکز داده حتی می توانند این باتری ها را با استفاده از انرژی پاک شارژ کنند اگر منابع انرژی تجدیدپذیر در نزدیکی تأسیسات خود در دسترس باشند.

در درازمدت، باتری‌ها نقش کلیدی در گذار از شبکه‌های الکتریکی با سوخت فسیلی و فرسوده ایفا می‌کنند – یک ضرورت، زیرا گسترش سریع مرکز داده فشار بیشتری را بر زیرساخت‌های موجود ما وارد می‌کند. ما قبلاً دیده‌ایم که چگونه باتری‌های لیتیومی به انقلاب خودروهای الکتریکی نیرو می‌دهند. سرب، لیتیوم پیشرفته و مواد شیمیایی باتری های نوظهور مانند وانادیوم به زودی تاثیر مشابهی بر صنعت مرکز داده خواهند داشت. جایگزینی ژنراتورهای دیزلی و/یا جفت کردن این باتری ها با منابع انرژی تجدیدپذیر به مراکز داده اجازه می دهد تا ریزشبکه خود را توسعه دهند، نه تنها برای مدیریت خاموشی، بلکه برای عملیات تمیز روزانه نیز به باتری ها متکی هستند.

افزایش زنجیره تامین

با افزایش تقاضا برای انرژی پاک، ممکن است فشار اولیه ای بر زنجیره تامین ذخیره انرژی موجود برای همگام شدن با تقاضا وجود داشته باشد. با این حال، مانند هر صنعت دیگری، با افزایش تصاعدی سرمایه‌گذاری‌ها در زیرساخت‌های استخراج و ساخت مواد ضروری، عرضه به سرعت رشد خواهد کرد تا تقاضا را برآورده کند.

IRA تولید داخلی فناوری های انرژی را برای بهبود استقلال انرژی کشور و کاهش اتکا به قدرت های غیرقابل پیش بینی خارجی و زنجیره های تامین جهانی تشویق می کند. رشد زنجیره تامین انرژی داخلی تنها می تواند به سرعت بخشیدن به پذیرش انرژی پاک و فناوری های ذخیره انرژی توسط مراکز داده ایالات متحده کمک کند زیرا گزینه های بیشتری برای سفارش در نزدیکی خانه در دسترس قرار می گیرد.

دو ماده شیمیایی در حال حاضر موقعیت خوبی برای پاسخگویی به تقاضای داخلی دارند. باتری های سرب در حال حاضر یک اقتصاد دایره ای تثبیت شده در ایالات متحده دارند و باتری های مصرف شده به طور مداوم به باتری های جدید بازیافت می شوند. وانادیوم احتمالاً از طرح اقتصاد دایره ای سرب پیروی می کند زیرا از جهاتی شبیه سرب است. قابل بازیافت است و تولید وانادیوم به همان تخصص نیاز دارد که سرب تولیدی به آن نیاز دارد، به این معنی که ایالات متحده در افزایش زنجیره تامین وانادیوم پیش قدم است.

آینده روشن است – با انرژی پاک تغذیه می شود

تأثیر IRAct بر انرژی پاک و ذخیره انرژی در حال حاضر احساس می شود. S&P Global تخمین می زند که این اقدام به توسعه 150 گیگاوات ظرفیت اضافی انرژی تجدیدپذیر در سال های آینده کمک می کند.

این فشار زیرساختی جدید، آینده‌ای را با انرژی‌های پاک ممکن می‌سازد – به فن‌آوری جذب انرژی‌های بادی، خورشیدی و دیگر انرژی‌های تجدیدپذیر اجازه می‌دهد تا تمام انرژی جمع‌آوری شده را حفظ کنند. ما توانایی کاهش ردپای صنایع ضروری خود را با کاهش اتکا به ژنراتورهای دیزلی و شبکه های سوخت فسیلی خواهیم داشت. و هیچ مکانی بهتر از مراکز داده ای که اقتصاد دیجیتال ما را ممکن می کنند برای شروع وجود ندارد.


اسکات چیلدرز معاون، نیروی اساسی در Stryten Energy است.اسکات چیلدرز معاون، نیروی اساسی در Stryten Energy است. در این نقش، او مسئول رشد راه حل های انرژی شرکت و ارائه فناوری های جدید است. او از فرصت‌های انرژی پاک و تجدیدپذیر برای Stryten دفاع می‌کند و فعالانه با شرکت‌های آب و برق و سازندگان تجهیزات اصلی کار می‌کند تا راه‌حل‌های ذخیره انرژی پایدار و طولانی مدت را به کار گیرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور