استماع کور «صدا» تعصب جنسیتی را در شیوه های استخدام آشکار می کند

نویسنده:

(1) Anuar Assamidanov، گروه اقتصاد، دانشگاه فارغ التحصیل Claremont، 150 E 10th St, Claremont, CA 91711. (ایمیل: [email protected]).

خلاصه

زمینه

داده ها

روش شناسی

نتایج

بحث و نتیجه گیری و مراجع

جداول و شکل های پیوست

1. پس زمینه

یک فرنچایز بین المللی مسابقه خوانندگی تلویزیونی که در ابتدا توسط تهیه کننده تلویزیون هلندی جان دو مول و خواننده روئل ون ولزن ایجاد شد. یکصد و چهل و پنج کشور این قالب را پذیرفته اند و از سال 2010 پخش نسخه های خود را آغاز کرده اند. قالب نمایش شامل پنج مرحله رقابت است: تست های بازیگری، آزمایش های کور، دورهای نبرد، حذفی (از سال 2012)، و نمایش های اجرای زنده.

در هر فصل، هیئتی متشکل از چهار مربی استخدام می‌شود که عملکرد هنرمندان را نقد می‌کنند و تیم‌های هنرمندان منتخب آن‌ها را در باقی مانده‌های فصل راهنمایی می‌کنند. آنها همچنین برای اطمینان از اینکه عمل آنها برنده رقابت است، رقابت می کنند، بنابراین آنها را به مربی برنده تبدیل می کنند. در حالی که این محدودیت‌ها به این معنی است که انتساب مربیان به فصل به معنای واقعی کلمه تصادفی نیست، ادعای مرتبط‌تر برای این طرح تحقیقاتی، واگذاری کاملاً دلخواه مربیان به هنرمندان است.

هر فصل با “آشنایی‌های کور” آغاز می‌شود، جایی که مربیان تیم هنرمندان خود را تشکیل می‌دهند که از طریق آنها راهنمایی می‌کنند…

Source link