استفاده از جنگل های علّی برای آشکارسازی تعصب جنسیتی در استخدام

نویسنده:

(1) Anuar Assamidanov، گروه اقتصاد، دانشگاه فارغ التحصیل Claremont، 150 E 10th St, Claremont, CA 91711. (ایمیل: [email protected]).

خلاصه

زمینه

داده ها

روش شناسی

نتایج

بحث و نتیجه گیری و مراجع

جداول و شکل های پیوست

3 روش شناسی

استراتژی شناسایی مورد استفاده در این مطالعه، تفاوت در تفاوت ها با نتایج ساختگی است (قیمت و ولفرز، 2010)، که بر تعامل جنسیتی مربی و هنرمند تمرکز دارد. به طور خاص، مدل احتمال خطی زیر را تخمین می زنیم:

مدل رگرسیون در چارچوب تفاوت در تفاوت‌ها اثرات ناهمگن بالقوه را در بین متغیرهای کمکی نشان نمی‌دهد. می‌تواند بر روی برخی از گروه‌ها در متغیرهای کمکی تأثیر مثبت داشته باشد اما بر سایر گروه‌ها تأثیر منفی یا بدون تأثیر داشته باشد. به عنوان مثال، مربیان در مرحله اولیه آزمون نابینایان می‌توانند سوگیری جنسیتی خود را برانگیزند، اما در مرحله بعدی، سوگیری جنسیتی مخالف. مدل رگرسیون استاندارد میانگین وزنی اندازه اثر را ارائه می‌کند، حتی اگر یک اثر در میان جمعیتی که توسط گروه‌های مختلف ارائه می‌شود متفاوت باشد. یک راه حل قابل قبول تخمین اثرات ناهمگن درمان است. به جای اینکه فقط یک اثر را تخمین بزنم، توزیع اندازه اثر را برای یک واحد معین با مجموعه مشخصی از ویژگی ها و چه چیزی تخمین می زنم…

Source link