استثنائات سلنیوم به عنوان راهی برای دریافت اسکریپت های تست قوی تر: حقیقت

عکس پروفایل ظهر Rahul Jain Hacker

یک توسعه دهنده همیشه با در نظر گرفتن سناریوهای مختلف کد را می نویسد اما مواردی وجود دارد که اجرای آن مطابق انتظار کار نمی کند. همین اصل در مورد کد آزمایشی نیز اعمال می شود که در درجه اول برای آزمایش ویژگی های موجود محصول ، کشف اشکالات و 100٪ اشکال زدایی محصول نوشته شده است.

به درستی گفته می شود که حقیقت همیشه عجیب تر از داستان است و هنگام انجام اتوماسیون آزمایش سلنیوم ، شاهد بسیاری از “چیزهای عجیب” خواهید بود. این موارد یا سناریوهایی که هنگام اجرای کد آزمون خود با آنها روبرو می شوید ممکن است خیلی معمول نباشد اما اجرای آزمون باید به اندازه کافی قوی باشد تا چنین سناریوهایی را کنترل کند. این سناریوها به طور مناسب به عنوان استثنا نامیده می شوند و هنگام استفاده از سلنیوم برای آزمایش خودکار مرورگر ، با چنین موارد استثنایی روبرو خواهید شد.

موارد استثنای سلنیوم به طور گسترده ای برای مدیریت سناریوهای خطا و جلوگیری از خرابی برنامه های وب استفاده می شود. اگرچه بسیاری از موارد استثنای سلنیوم وجود دارد که ممکن است در همه کدهای Selenium WebDriver اتفاق بیفتد ، اما برخی از موارد استثنای سلنیوم مخصوص زبانهای برنامه نویسی پشتیبانی شده توسط چارچوب مانند جاوا ، سی شارپ ، پایتون و غیره است. ، یک لیست جامع که در صورت مواجهه با موارد استثنا در کد خود می تواند مفید باشد.

در پایان…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور