استفاده از سرویس Azure SignalR در DotNetify

عکس پروفایل Dicky Suryadi Hacker Noon

فقط چند هفته پیش dotNetify 100k بارگیری NuGet را پشت سر گذاشت. من بسیار هیجان زده هستم که افراد زیادی این پروژه را برای آزمایش کافی تر می دانند و بر اساس بازخوردی که گرفته ام از آن در تولید نیز استفاده می شود!

برای کسانی که با dotNetify آشنا نیستند ، این یک FOSS دارای مجوز Apache2 است که به طور خلاصه موارد زیر را انجام می دهد:

نقطه تصحیح کنید یک لایه انتزاع به سبک MVVM بر روی SignalR فراهم می کند تا ارتباط زمان واقعی بین جلوی وب برنامه شما و پشتی ASP.NET Core آن را تسهیل کند.

این یکپارچه سازی داخلی با برخی از چارچوب های سمت مشتری ، مانند عکس العمل نشان دهید، Vue، و بلاژور، در نتیجه کدی اعلانی ، مختصر و آسان برای خواندن است. به عنوان مثال ، در اینجا نحوه اجرای UI علامت گذاری سهام اولیه با استفاده از Vue به نظر می رسد:

تمیز به نظر نمی رسد؟ شما فقط نماها و مدل های نمای آن را می نویسید ، و به طور خودکار به قابلیت دو طرفه و در زمان واقعی که توسط SignalR ارائه می شود بدون نیاز به نوشتن کد سطح پایین خود دسترسی پیدا می کنید.

گزینه های SignalR Scale-Out

اجرای یک برنامه dotNetify در یک سرور بسیار ساده است ، اما در چند مورد س questionsالاتی در مورد مقیاس پذیری آن در معماری چند سرور پرسیده شد. مقیاس گذاری برنامه های مبتنی بر SignalR در مقایسه با REST API روی حیله و تزویر است. حداقل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور