از حلقه های فیس بوک با تبلیغات همپوشانی کسب درآمد کنید

فیس بوک شروع به کسب درآمد از پلتفرم حلقه های خود با تبلیغات همپوشانی کرده است که به کاربران راه دیگری برای کسب درآمد از محتوای خود می دهد.

کسب درآمد از قرقره ها به تدریج آغاز می شود. تا اواسط ماه مارس، تقریباً همه کشورهایی که در حال حاضر برنامه‌های تبلیغاتی درون جریانی دارند، تبلیغات همپوشانی در دسترس خواهد بود.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

تبلیغات پوششی در قرقره ها، توضیح داده شده است

این یک قالب تبلیغاتی کاملاً جدید برای فیس بوک است که آنها در حال آزمایش هستند. تبلیغات همپوشانی در دو قالب در دسترس خواهد بود:

هر دو فرمت تبلیغاتی به صورت شفاف در بالای حلقه های فیس بوک قرار می گیرند. این بدان معنی است که بینندگان قادر خواهند بود تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود را بدون وقفه تماشا کنند، در حالی که به طور ماهرانه با تبلیغات مرتبط به آنها آشنا می شوند.

نمونه هایی از تبلیغات روکش فیس بوک در حلقه ها.اعتبار تصویر: Facebook.com، فوریه 2022

بسته به اینکه کدام فرمت انتخاب شده است، قرارگیری پوشش متفاوت خواهد بود.

برای قرار دادن تبلیغات بنر، اینها در پایین حلقه فیس بوک ظاهر می شوند.

در قالب تبلیغات استیکر، سازنده محتوا می‌تواند انتخاب کند که در کجای حلقه، پوشش ظاهر شود.

واجد شرایط بودن برای کسب درآمد از حلقه های فیس بوک با تبلیغات پوششی

این آزمون قالب تبلیغاتی جدید هنوز برای همه در دسترس نیست.

اگر در حال حاضر بخشی از برنامه کسب درآمد از تبلیغات درون جریانی برای فیس بوک هستید، به طور خودکار واجد شرایط شروع استفاده از تبلیغات Overlay هستید. نیازی به انتخاب این ویژگی نیست.

اگر از واجد شرایط بودن خود برای کسب درآمد درون جریانی مطمئن نیستید، فیس بوک صفحه ای برای بررسی واجد شرایط بودن و ثبت نام دارد.

فیس بوک به دنبال افزایش واجد شرایط بودن خود برای تبلیغات درون جریانی در ماه های آینده است و فرصت های بیشتری را برای سازندگان محتوا باز می کند.

اگر تبلیغات همپوشانی در حلقه شما گنجانده شود، بخشی از درآمد تبلیغات را به دست خواهید آورد. فیسبوک مبلغ دقیقی را مشخص نکرده است.

چگونه با تبلیغات همپوشانی شروع کنیم

بر اساس واجد شرایط بودن شما برای برنامه کسب درآمد از تبلیغات درون جریانی، به صورت خودکار در قالب تبلیغات بنری شرکت خواهید کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که هر حلقه حاوی یک تبلیغ است.

توانایی نمایش تبلیغات بنری در حلقه های شما به عوامل متعددی بستگی دارد، مانند:

  • تنظیمات هدف گذاری تبلیغ کننده
  • ارزش تبلیغ برای بینندگان

شما می توانید با رفتن به استودیوی Meta Creator از تبلیغات بنری در حلقه های خود انصراف دهید.

برای افزودن تبلیغات برچسب به قرقره های خود، مراحل خاصی وجود دارد که باید دنبال کنید.

  1. روی «استیکرها» در سمت راست پانل منو ضربه بزنید (پس از افزودن خلاقیت خود به حلقه)
  2. روی «آگهی» در زیر تب Stickers ضربه بزنید
  3. روی «افزودن آگهی استیکر» ضربه بزنید
  4. موقعیت قاب تبلیغات استیکر را به هر جایی که در قرقره شما مناسب تر است منتقل کنید

در حالی که می توانید موقعیت آگهی را انتخاب کنید، تبلیغ واقعی را انتخاب نمی کنید که نمایش داده شود. فیس بوک تبلیغاتی را انتخاب می کند که مربوط به فردی باشد که محتوای شما را مشاهده می کند.

مانند تبلیغات بنری، به خاطر داشته باشید که تبلیغات استیکر همیشه برای هر حلقه نشان داده نمی‌شوند، حتی اگر گزینه نمایش آنها را در نظر بگیرید.

چرا تبلیغات همپوشانی؟

فیسبوک به سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری در تولیدکنندگان محتوا اختصاص دارد. با افزودن ابزارهایی مانند تبلیغات همپوشانی به قرقره ها، به شما امکان می دهد یک تجارت پایدار در فیس بوک ایجاد کنید.

تولید محتوا به زمان و هزینه نیاز دارد. بخشی از برنامه کسب درآمد از تبلیغات، بخش هایی از درآمد تبلیغات را به شما باز می گرداند و به شما امکان می دهد زمان بیشتری را صرف ایجاد محتوای با کیفیت برای پلتفرم متا کنید.


منبع: متا برای سازندگان

تصویر ویژه: rvlsoft/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور