گوگل عناوین کوتاهی را برای تبلیغات محصولات منتشر می کند

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند عناوین محصولات خود را حتی بیشتر در Google Merchant Center بهینه کنند.

گوگل اخیراً یک ویژگی اختیاری جدید به نام “عنوان کوتاه” به Merchant Center اضافه کرده است. این به روز رسانی به شما این امکان را می دهد که در مورد محصولات خود مختصرتر و دقیق تر صحبت کنید.

مشخصه عنوان کوتاه کجا نشان داده خواهد شد؟

در مقایسه با ویژگی “عنوان” که مورد نیاز است، ویژگی عنوان کوتاه اختیاری است.

تفاوت اصلی بین ویژگی عنوان و عنوان کوتاه به شرح زیر است:

  • ویژگی عنوان: با دقت بیشتری با صفحه فرود محصول و همچنین جستجوی مشتری مطابقت دارد.
  • ویژگی عنوان کوتاه: شناسایی مختصر و مختصر محصول شما
عنوان کوتاه خرید گوگلتصویر از google.com/merchants، فوریه 2022.

از آنجایی که ویژگی عنوان short یک ویژگی اختیاری است، همیشه در همه شبکه‌ها نشان داده نمی‌شود.

در حال حاضر، ویژگی عنوان کوتاه در مکان‌هایی نشان داده می‌شود که کاربران معمولاً مرور زیادی انجام می‌دهند، از جمله کمپین‌های Discovery و تبلیغات خرید در Gmail.

حداقل مورد نیاز برای عنوان کوتاه چیست؟

محدودیت فعلی کاراکتر برای این ویژگی 1-150 کاراکتر است. با این حال، گوگل توصیه می کند که تعداد کاراکترها بین 5 تا 65 کاراکتر باشد.

گوگل هشدار می دهد که اگر حداقل الزامات را رعایت نکنید، محصول شما را تایید نمی کند. برخی از الزامات اصلی عبارتند از:

  • از زبان حرفه ای و از نظر گرامری صحیح استفاده کنید.
  • از کلمات زبان خارجی استفاده نکنید، مگر اینکه به خوبی درک شوند.
    • به طور خاص، از شخصیت های خارجی برای اهداف جذاب استفاده نکنید.
  • تبلیغات را در عنوان کوتاه خود وارد نکنید.
  • از حروف بزرگ پرهیز کنید.

یکی دیگر از الزامات استفاده از عناوین کوتاه، توصیف محصول در صفحه فرود است. در حالی که نیازی نیست دقیقاً با عنوان صفحه فرود مطابقت داشته باشد، حداقل باید به همان محصول مراجعه کند.

با توجه به استفاده از حروف بزرگ در عناوین کوتاه خود، همچنان برای اختصارات، شماره تلفن، کشورها و واحد پول مناسب است.

بهترین روش ها برای استفاده از ویژگی عنوان کوتاه

راه های متعددی برای بهینه سازی عناوین کوتاه در فید محصول شما وجود دارد. توصیه های اصلی برای بهینه سازی عنوان کوتاه عبارتند از:

  • ماندن کمتر از 65 کاراکتر
  • ابتدا مهمترین جزئیات را فهرست کنید
  • نام برند را اضافه کنید (اگر عامل متمایز کننده باشد)

محدودیت کاراکتر در زمینه‌های مروری‌تر بسیار مهم است. از آنجایی که کاربران بیشتر در این زمینه‌ها اسکرول می‌کنند (مانند تبلیغات Discovery و Gmail)، بهتر است عنوان کوتاه خود را به حداقل برسانید. پس از 65 کاراکتر، عنوان شما ممکن است کوتاه شود و تجربه کاربر را کمتر جذاب کند.

خلاصه

در شبکه‌های سنگین‌تر مانند برگه Discovery یا Gmail، وقتی صحبت از نمایش تبلیغات شما می‌شود، کمتر می‌شود.

با ارائه عنوان مختصرتر، این فرصت را دارید که سریعتر کاربر را جذب کنید.

ارزش آن را دارد که با استفاده از عنوان کوتاه در فید محصول خود آزمایش کنید و افزایش ترافیک را از این معیارها مقایسه کنید. مطمئن شوید که حداقل دستورالعمل‌ها و بهترین روش‌های Google را دنبال می‌کنید تا تبلیغات شما در این فرآیند رد نشوند.


منبع: Google Merchant Center راهنما

تصویر ویژه: اسکرین شات از google.com/merchants، فوریه 2022.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور