اریش سانچاک، مدیر اجرایی Digital Realty Fires، تنها 1 ماه پس از اخراج مدیر عامل | دانش مرکز داده

بر اساس یک پرونده 8-K در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ، Digital Realty به کار معاون اجرایی عملیات خود اریش سانچاک در 5 ژانویه خاتمه داد.

سانچک تنها یک ماه پس از برکناری بیل استاین، مدیر عامل سابق این شرکت، اخراج شد. Digital Realty که پیشرو در فضای مرکز داده کولوکیشن، همراه با QTS و Equinix است، هیچ پاسخی در مورد فسخ سانچاک ارائه نکرد. این شرکت اعلامیه اخراج سانچک را در یک اطلاعیه بزرگتر در مورد انتصاب متیو مرسیه به عنوان مدیر مالی دیجیتال املاک گنجاند.

مطابق با الزامات SEC، Digital Realty در 30 دسامبر اخطار انتصاب Mercier را در 8-K ثبت کرد.

گزیده ای از فرم 8-K Digital Realty که پایان کار اریش سانچاک را اعلام می کند.

گزیده ای از فرم 8-K Digital Realty که پایان کار اریش سانچاک را اعلام می کند.

بر اساس نمایه لینکدین، سانچاک به مدت پنج سال و یک ماه به عنوان مدیر اجرایی Digital Realty خدمت کرد. در حالی که فسخ تا 3 فوریه اعمال نمی شود، نمایه شرکت Sanchack قبلاً از سایت Digital Realty حذف شده است.

جدول زمانی تغییرات دیجیتال ملکی C-Suite

به عنوان یک شرکت سهامی عام، Digital Realty موظف است سطحی از شفافیت را ارائه دهد که به سرمایه گذاران و مشتریان بینش هایی در مورد عملیات ارائه دهد، در مقایسه با شرکت های خصوصی که موظف به انجام آن نیستند. در اینجا شرکت های مرکز داده که در سه سال گذشته خصوصی شده اند آمده است:

خریدهای سهام خصوصی اخیر از شرکت های مرکز داده.

SEC به دنبال این است که شرکت های خصوصی را ملزم به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد عملیات خود کند. در ژانویه 2022، مجله ی وال استریت گزارش داد که SEC روی طرحی کار می کند تا شرکت های بزرگ و خصوصی را وادار کند تا شفاف تر شوند.

آلیسون لی، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گفت: «وقتی آنها شرکت‌های بزرگی هستند، می‌توانند تأثیر زیادی بر زندگی هزاران نفر داشته باشند، بدون اینکه برای سرمایه‌گذاران، کارمندان، اتحادیه‌ها، قانون‌گذاران یا عموم مردم دیده شود.» مجله ی وال استریت. “من علاقه ای به وادار کردن شرکت های متوسط ​​و کوچک به رژیم گزارش دهی ندارم.”

با آخرین معاملات مراکز داده که ارزش میلیاردی دارند، این شرکت‌ها در دسته «بزرگ» SEC قرار می‌گیرند. این مجله اشاره کرد که بازارهای سرمایه خصوصی اخیراً برای شرکت‌ها برای جمع‌آوری وجوه «از مؤسسات و افراد ثروتمند» برای اجتناب از توجه دقیق مقررات SEC محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

پوشش بیشتر ازدانش مرکز دادهدر مورد تغییرات رهبری املاک دیجیتال:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور