4 استراتژی برای افزایش رشد اپلیکیشن های بادوام در سال 2023

برای پرورش رشد، درآمد اصلی تبلیغات را تقویت کنید

تغییرات در رفتارهای خرید مصرف‌کننده می‌تواند بر هزینه تبلیغات کلی، هزینه هر نصب و eCPM تأثیر بگذارد که مستقیماً بر درآمد برنامه تأثیر می‌گذارد. دوبرابر کردن افزایش درآمد از تبلیغات می تواند پایه محکمی برای رشد و نوآوری ایجاد کند.

دسترسی به طیف متنوعی از منابع تبلیغاتی می تواند پتانسیل درآمد برنامه شما را بهبود بخشد. سال گذشته، ما از Pangle و Vungle استقبال کردیم تا به بیش از 200 پلتفرم سمت تقاضا که شامل Google Ads و Display & Video 360 می‌شود بپیوندند. ما در طول سال 2023 به معرفی موارد بیشتر ادامه خواهیم داد.

همراه با دسترسی به تقاضای قوی، انعطاف پذیری برای کنترل و بهینه سازی نحوه پیشنهاد هر منبع تبلیغاتی برای موجودی شما، به ارتقای درآمد تبلیغاتی به سطح بعدی کمک می کند. با پلتفرم AdMob به راحتی می‌توانید مناقصه بی‌درنگ تنظیم کنید، زنجیره‌های میانجی پیچیده طراحی کنید، یا یک سیستم ترکیبی بسازید تا بهترین نیازهایتان را برآورده کند.

Mattel163، نام پشت بازی کارت محبوب UNO!TM، Google AdMob را برای میانجیگری تبلیغات و بعداً مناقصه یکپارچه را برای افزایش بیشتر درآمد خود انتخاب کرد. نتیجه افزایش چشمگیر 12 درصدی در کل درآمد تبلیغات با تنظیم ترکیبی میانجیگری و مناقصه بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  Matter اکنون در Google Nest و دستگاه‌های Android در دسترس است