آینده اتومبیل های خودران و تأثیرات اجتماعی آن

عکس پروفایل نویسنده

@ProgRockRecشاون گوردون

توسعه دهنده و علاقه مند به فناوری و بلاکچین و همچنین نوازنده ای پرکار.

در حال حاضر به یک دوراهی در حمل و نقل نزدیک می شویم که از زمان انتقال از کالسکه اسب به اتومبیل موتور احتراق داخلی ، واقعاً آن را ندیده ایم. یعنی ماشین خودران. گوگل ، بی سر و صدا و بدون هیچ سر و صدایی ، در آگوست 2012 اعلام کرد که بیش از 300000 مایل رانندگی مستقل بدون تصادف را ثبت کرده اند.

ویکی پدیا این نکته را در جنبه تجاری سازی داشت. یک وکیل دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا با اشاره به قوانین ایالتی که “همه تصور می کنند یک انسان در حال کار با وسیله نقلیه است” این نگرانی را “این فناوری در بسیاری از مناطق از قانون جلوتر است” ابراز کرد به گفته نیویورک تایمز ، سیاست گذاران و نهادهای نظارتی استدلال کرده اند که در صورت تحقق بخشیدن به وسایل نقلیه بدون راننده ، قوانین جدیدی لازم خواهد بود زیرا “این فناوری اکنون به سرعت در حال پیشرفت است که در خطر پیشی گرفتن از قوانین موجود است ، برخی از آنها به عقب باز می گردند به دوران کالسکه های اسب سوار “.

قوانین موجود در مورد اتومبیل های خودران

در سپتامبر 2016 که از لس آنجلس به سانفرانسیسکو می رفتم و به مفاهیم عملی آن فکر کردم ، این باعث هجوم ایده های من شد. همانطور که کالیفرنیا فقط تعدادی از ایالات است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور