چگونه می توان یک فرهنگ مشترک DevOps را پرورش داد

عکس پروفایل نویسنده

@سیدراسیدرا ایجاز

nerd سایبری | تحلیلگر تحقیق در InvoZone.

Devs از ونوس هستند. اوپس از مریخ است »- استیو هاینز

هر کسی که در یک شرکت فناوری اطلاعات کار می کند می تواند به نقل قول فوق مربوط شود. مردم دوست دارند در تیم ها کار کنند ، اما وقتی این تیم های مختلف مجبور به همکاری هستند ، اختلافات و مشکلات ارتباطی بوجود می آید.

مهم نیست که به چه سطح اتوماسیون برسیم ، عامل انسانی می تواند بر بهره وری تأثیر بگذارد. مدل DevOps از طریق ادغام مداوم (CI) و استقرار مداوم (CD) نوید چابکی ، بهره وری و گردش کار روان را می دهد. با این حال ، این امر همچنین به برقراری ارتباط مستمر نیاز دارد ، که برای اطمینان از مزایای وعده داده شده به مجموعه جدیدی از مهارتهای سخت و مهارتهای نرم نیاز دارد.

در این پست وبلاگ ، من در مورد نقش های اصلی در DevOps ، مهارت ها و مسئولیت های آنها و همه راه هایی که می توانیم شکاف ارتباطی بین Dev از Venus ، Ops از مریخ ، آزمایش کنندگان از مشتری و کارشناسان امنیتی از Neptune را کاهش دهیم بحث کرده ام!

افراد در DevOps:

DevOps مدیر / بشارت دهنده

DevOps مدیر یا Evangelist شخصی است که مدل DevOps را در تولید و تحویل نرم افزار تولید ، پیاده سازی و کنترل می کند. او باید درک خوبی از همه فرایندها ، ابزارهای اتوماسیون و فناوری های دخیل در اجرای یکپارچه DevOps داشته باشد. جدا از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور