آلیاژ Horizon Zero Dawn به عنوان بخشی از فصل Primal به Fortnite می رسد

عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Blogger Hacker Noon ثبت نام کرده اید.

Fortnite’s Gaming Legends Series در شرف ارائه یک قهرمان نمادین پلی استیشن سونی است. هماهنگ کننده انجمن Epic Games مایکل هاوس در اوایل این هفته تأیید کرد که طرفداران Horizon Zero Dawn به زودی فرصت بازی در نقش Aloy را با بسته نرم افزاری آینده Horizon Zero Dawn خواهند داشت.

Aloy skin جدیدترین بازی اضافه شده به عنوان بخشی از سری Gaming Legends خواهد بود. از دیگر ویژگی های جدید این بازی می توان به حالت Time Limited ، چندین مورد آلیاژ در فروشگاه مورد ، جام آلیاژ و حالت Time Limited “Team Up! Aloy & Lara” اشاره کرد. این لارا همانند لارا کرافت Tomb Raider است.

همه موارد Aloy ، از جمله Aloy Outfit ، از 15 آوریل به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری Horizon Zero Dawn در Fortnite در دسترس خواهد بود. برخی از موارد جدید شامل Gliderhawk Glider برای پرواز با یک درگیری ، Spear Pickaxe به عنوان یک اسلحه غلیظ و Shield-Weaver Wrap برای تزئین وسایل نقلیه شما. پیام جدید با بسته نرم افزاری Heart-rizon است که به بازیکنان امکان می دهد تا مانند سری Horizon با استفاده از افکت Focus خود را بیان کنند.

از دیگر ویژگی های این بسته می توان به Aloy the Skywatcher Loading Screen اشاره کرد و بازیکنانی که Aloy Outfit را دارند و در PlayStation 5 بازی Fortnite را بازی می کنند Ice Hunter دریافت خواهند کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور