جستجوی تلفن همراه Google با پیمایش مداوم به روز می شود

جستجوی Google در تلفن همراه با پیمایش مداوم در حال به روز شدن است ، که وقتی کاربران به پایین صفحه حرکت می کنند ، به طور خودکار نتایج بیشتری را نشان می دهد.

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد:

“در Google ، ما همیشه در حال بررسی روشهای جدیدی هستیم تا به مردم کمک کنیم آنچه را که به دنبال آن هستند سریع و آسان بیابند. در اوایل سال جاری ، ما مجدداً صفحه نتایج جستجو را در تلفن همراه برای تجربه ای مدرن تر که اسکن و پیمایش آسان تر است ، راه اندازی کردیم.

امروز ، ما با معرفی پیمایش مداوم در دستگاه های تلفن همراه ، نتایج جستجو را یکپارچه و بصری تر می کنیم. “

برای جستجوگران این یک ارتقاء کیفیت زندگی خوش آمدید است ، زیرا اکنون می توانید یک لیست تقریباً بی پایان از نتایج را برای یافتن محتوای مناسب پیمایش کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیش از این ، SERP های تلفن همراه گوگل تقریباً به قالب “ده پیوند آبی” که از جستجوی دسکتاپ ایجاد شده بود ، پایبند بودند.

فقط به جای نمایش لیست صفحه بندی شده در پایین نتایج ، یک صفحه جستجوی تلفن همراه دکمه “مشاهده بیشتر” را نمایش می دهد.

ضربه زدن روی آن دکمه در تلفن همراه معادل کلیک بر روی صفحه دو نتایج جستجوی دسکتاپ است.

در حال حاضر ، دکمه “مشاهده بیشتر” به خوبی از بین نرفته است ، اما گوگل می گوید جستجوگران قادر خواهند بود قبل از فعال کردن “بسیاری دیگر” نتایج را مرور کنند.

این تغییر می تواند برای ناشران بسیار مفید باشد ، زیرا همه ما می دانیم که صفحه دوم Google تقریباً به اندازه صفحه اول ترافیک ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل می گوید افرادی که به دنبال اطلاعات هستند ممکن است تا چهار صفحه اول نتایج جستجو پیش بروند.

با این حال ، بعید است مردم بر روی نتایجی که بعد از صفحه اول مشاهده می کنند ، کلیک کنند.

این در یک مطالعه 2020 نشان داده است که CTR نتایج صفحه دوم کمتر از 1 است.

اینکه چرا افراد روی صفحه دو کلیک نمی کنند نتایج نامشخص است ، اما می تواند به کیفیت درک شده محتوا که به صفحه اول نرسیده است ، ارتباط داشته باشد.

با پیمایش مداوم بر روی تلفن همراه ، تقریباً همه نتایج اکنون نتایج صفحه یک هستند.

این تغییر می تواند این توهم را ایجاد کند که کاربر صفحه اول SERP ها را ترک نکرده است و منجر به این می شود که URL هایی را کشف کرده و به طور بالقوه روی URL هایی که در غیر اینصورت ندارند کلیک کنند.

این طراحی رابط کاربری است که برای برنامه هایی مانند TikTok و صفحه کاوش اینستاگرام روی موبایل بسیار خوب عمل می کند.

در TikTok ، کاربران می توانند به طور مداوم خوراک خود را پایین بیاورند و برنامه همچنان ویدیوهای بیشتری را برای مشاهده به نمایش می گذارد.

این جریان بی پایان محتوا افراد را ساعت ها در برنامه نگه می دارد.

با طراحی مشابهی که در جستجوی Google اعمال می شود ، این می تواند کشف محتوا را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

وب سایت هایی که در صفحه دوم Google (و پایین تر) رتبه بندی می شوند ، ممکن است در نتیجه این به روز رسانی ، شاهد افزایش ترافیک خود باشند.

اگر این تغییر به افزایش بازدیدکنندگان صفحات با رتبه پایین کمک کند ، ماهها در حال مشاهده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ایده خوبی است که به گزارش های Search Console خود توجه کرده و تغییرات برداشتها و کلیک های خود را در تلفن همراه کنترل کنید.

پیمایش مداوم در حال حاضر در جستجوی Google برای اکثر جستجوهای انگلیسی در ایالات متحده در حال گسترش است.

منبع: blog.google.com


تصویر ویژه: شیکاگو عکاس / Shutterstock

ایندکسر