YouTube “گزارش کوتاه” را به صورت هفتگی برای خالقان راه اندازی می کند

YouTube با استفاده از اطلاعات مربوط به به روزرسانی محصولات ، الهام گرفتن از ویدئو و نکات ایجاد محتوا ، گزارش شورت را گزارش می کند ، یک منبع هفتگی برای سازندگان.

YouTube Shorts به قالب ویدئویی عمودی 60 ثانیه ای معرفی شده در سپتامبر گذشته اشاره دارد که مقایسه اولیه آن با TikTok است.

شلوارک در چرخ فلک صفحه اصلی نشان داده می شود که در آن کاربران می توانند مانند نحوه مشاهده Stories در برنامه های دیگر از طریق آن ضربه بزنند.

این قالب در نسخه بتا باقی مانده است ، اگرچه راه اندازی گزارش شورت نشان می دهد که به زودی بروزرسانی های مهمی در راه است.

چرا باید سازندگان YouTube اهمیت دهند؟

شورت یک قالب ویدیویی جدید و اثبات نشده است ، بنابراین کاملا منطقی است که بپرسید چرا به عنوان یک سازنده YouTube ارزش وقت و توجه خود را دارید.

بهترین پاسخی که می توانم به شما بدهم این است که بازدید از Shorts همانند بازدید برای فیلم های عادی شمرده می شود. از تعداد کل بازدید کانال فیلتر نمی شوند.

این چیزی است که ما فقط ماه گذشته یاد گرفتیم. قبلاً معلوم نبود که چگونه بازدیدها برای شورت شمارش می شود.

شمارش بازدیدها برای فیلم های کوتاه مانند فیلم های معمولی می تواند برای سازندگانی که قصد دارند در YouTube Partner Program پذیرفته شوند ، مفید باشد ، که به آنها امکان می دهد تبلیغات خود را انجام دهند و از طریق فیلم ها درآمد کسب کنند.

یکی از شرایط پذیرفته شدن در YouTube Partner Program دستیابی به 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر در 12 ماه گذشته است. اکنون ایجاد ویدیوهای شورت راهی دیگر برای دستیابی سازندگان به آن آستانه است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube باید انگیزه بیشتری برای سازندگانی که از قبل در برنامه شریک هستند سرمایه گذاری کند تا وقت خود را برای ایجاد شورت بگذارند.

در حال حاضر حتی امکان اجرای تبلیغات در شورت وجود ندارد که این امر باعث می شود افرادی که عادت به پرداخت هزینه برای تولید محتوا دارند بازدارند.

این ممکن است یکی از به روزرسانی های محصولات موجود در گزارش شورت کوتاه در آینده باشد. در گزارش افتتاحیه هیچ اشاره ای به کسب درآمد نشده است ، اما بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم YouTube در نسخه اول چه چیزی را با سازندگان به اشتراک می گذارد.

گزارش شورت YouTube: آنچه در داخل است

YouTube اولین گزارش کوتاه خود را با یک دستورالعمل شروع می کند:

“هدف ما از گزارش شورت ساده است. صرف نظر از نقطه شروع ، در سفر خلقت از شما حمایت می کنند. چه برای تهیه اولین ویدیوی خود به فشار نیاز داشته باشید ، چه الهام بخشی از فیلم کوتاه بعدی یا کمک به فهمیدن نحوه استفاده از ابزارهای ایجاد ما ، گزارش کوتاه را پوشش داده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این نسخه از گزارش شورت شامل توجه ویژه به روند اخیر مطالب ، نکته ایجاد محتوا و یک آموزش مختصر در مورد نحوه استفاده از ابزار شورت است.

محتوا

YouTube روند محتوای اخیر مربوط به تزئین کیک را برجسته می کند.

YouTube

استراتژی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube یک استراتژی 3 مرحله ای برای تولید محتوای کوتاه سرگرم کننده را ترسیم می کند:

YouTube

ابزارها

YouTube نحوه استفاده از ابزار Speed ​​را به سازندگان می آموزد:

YouTube

پرسش و پاسخ

سرانجام ، YouTube گزارش شورت را با یک سوال معمول از جامعه به پایان می رساند.

YouTube

منبع: راهنمای YouTube

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور