اشتراک توییتر چشم برای ویژگی های برتر

گزارش شده است که توییتر با ارائه ویژگی های برتر از طریق اشتراک ماهانه ، به دنبال افزودن درآمد جدیدی است.

گزارشی از بلومبرگ بیان می کند که انگیزه افزودن ویژگی های مبتنی بر اشتراک ، کاهش وابستگی توییتر به تبلیغات است.

بلومبرگ می گوید ، این کاری است که توییتر سالهاست می خواهد انجام دهد ، زیرا اکثریت درآمد شرکت از طریق تبلیغات تأمین می شود.

همه گیر در حال تسریع در برنامه های توییتر برای ایجاد تنوع در درآمد خود ، همراه با این واقعیت است که رشد کاربران در ایالات متحده در حال افزایش است.

با ارزشمندترین بازار توییتر در ایالات متحده ، این شرکت نمی تواند از طریق روش سنتی افزودن کاربران جدید به رشد درآمد اعتماد کند.

افرادی که “با تلاش آشنا هستند” به بلومبرگ می گویند که توییتر به طور فعال در حال جستجوی پیشنهادات اشتراک است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توییتر سال گذشته با استفاده از نظرسنجی هایی که از کاربران می پرسید چه چیزی می خواهند از یک سرویس اشتراک ببینند ، این ایده را به طور عمومی بررسی کرد.

ایده هایی که در آن زمان مورد توجه قرار گرفتند ، قابلیت ارسال واگرد ، رنگ های سفارشی ، بارگذاری بیشتر ویدیو ، نشان های ویژه ، پاسخ خودکار و سایر موارد بود.

همچنین گزینه ای برای پرداخت توییتر برای دیدن تبلیغات کمتر مورد بحث قرار گرفت ، اما هیچ چیز از این پیشنهادهای برتر پیشنهادی حاصل نشد.

همانطور که در گزارش بلومبرگ شرح داده شده است ، تمام ویژگی های حقوقی مورد توجه توییتر همراه با ایده های جدید روی میز است که می تواند سهمی از درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا به همراه داشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های احتمالی مبتنی بر اشتراک وجود دارد که گفته می شود توییتر در داخل در مورد آن بحث می کند.

توییتر چه اشتراکی را ارائه می دهد؟

هزینه اشتراک به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های موجود در حال حاضر را نمی دهد.

برای اطمینان ، همه کاری که اکنون کاربران می توانند با توییتر انجام دهند رایگان باقی خواهد ماند. با یک استثنا

Tweetdeck

توییتر در حال بررسی این است که Tweetdeck را پشت یک paywall اشتراک قرار دهد. این بدان معناست که برای استفاده از آن ، با یا بدون هیچ ویژگی اضافی ، باید هزینه پرداخت کنید.

Tweetdeck در حال حاضر رایگان است ، اما برای دسترسی به توییتر به هیچ وجه لازم نیست. این یک ابزار اضافی است که برای کاربران برق طراحی شده است.

توییتر قبلاً به فکر شارژ برای Tweetdeck بوده است اما هرگز این کار را انجام نداده است. اگرچه ایده پرداخت هزینه یک ابزار پیشرفته برای استفاده از سرویس دیگری در غیر این صورت رایگان در بازاریابی دیجیتال پذیرفته شده است.

بسیاری از ابزارهای شخص ثالث ممتاز در بازار وجود دارد که به مدیران شبکه های اجتماعی اجازه می دهد از توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به طور موثرتری استفاده کنند. بنابراین غیر معمول نخواهد بود که توییتر شروع به شارژ گرفتن از Tweetdeck می کند.

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل پیشرفته ویژگی برتر دیگری است که توییتر می تواند از طریق اشتراک ارائه دهد.

کاربران در حال حاضر به تجزیه و تحلیل های اساسی مانند تعداد دنبال کنندگان خود در یک ماه و تعداد برداشت های توییت هایشان دسترسی دارند.

یک مجموعه تجزیه و تحلیل پیشرفته می تواند شامل آمارهای جمعیتی ، زمان فعالیت مخاطب و اطلاعات دقیق تر در مقایسه با اطلاعات موجود باشد.

مطالب اختصاصی

توییتر می تواند در ازای دریافت هزینه ، محتوای اختصاصی ارائه دهد. این شرکت اخیراً Revue ، یک خبرنامه تازه را خریداری کرده است ، که می تواند نشانه ای از برنامه های توییتر برای حرکت در این مسیر باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ایده دیگری که در مورد آن بحث می شود “نوک زدن” به کاربران در ازای محتوایی است که در دسترس همه نیست. توییتر بریده می شود ، اما این می تواند به کاربران اجازه دهد برای اولین بار از توییتر درآمد کسب کنند.

از آنچه جمع کردم هیچ بحثی در مورد افزودن دکمه ویرایش به عنوان یک ویژگی برتر وجود نداشته است. اگرچه اگر توییتر هرگز به افزایش فوری درآمد نیاز داشته باشد ، پرداخت هزینه برای ویرایش توییت ها از کاربران یکی از راه های دریافت آن است.

منبع: بلومبرگ

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور