روش‌های جدید برای باز کردن قفل درآمد با داده‌های شخص اول

راه حل دیگری که به شما کمک می کند ارزش داده های شخص اول را باز کنید، اتصال تجزیه و تحلیل برنامه است. این داده‌های تجزیه و تحلیل شخص اول شما مانند فعالیت کاربر و رویدادهای خرید را به شناسه شخص اول ناشر پیوند می‌دهد تا شخصی‌سازی آگهی را بیشتر کند. اتصال تجزیه و تحلیل برنامه به طور کامل با Google Analytics برای Firebase یکپارچه شده است.

ناشرانی که این راه‌حل‌های داده شخص اول را آزمایش کرده‌اند، از تأثیری که دیده‌اند هیجان‌زده هستند.

“ما به خصوص به نظرسنجی‌های بینش کاربر علاقه مند بودیم، که می‌تواند به ما کمک کند تا زمانی که بازیکنان با بازی‌های ما درگیر هستند، داده‌های شخص اول تولید کنیم تا در غیاب شناسه‌های ردیابی شخص ثالث، سرویس تبلیغات را شخصی‌سازی کنیم. ما از تعهد و پیشرفت AdMob در توسعه راه حل های داده شخص اول هیجان زده هستیم. این به ما اطمینان می دهد که آنها به ساخت راه حل های بادوام برای کمک به پیشبرد استراتژی کسب درآمد ما در بلندمدت ادامه خواهند داد.

â € کیل لبارون، کارگردان ارشد، کسب درآمد از تبلیغات، شهر جام

تمرکز اصلی تیم من برای شناسایی راه‌هایی برای باز کردن رشد درآمد جدید با اتکای کمتر به شناسه‌های شخص ثالث بوده است. من در مورد نتایج اولیه راه‌حل‌های ساده و خودکار AdMob مانند اتصال تجزیه و تحلیل برنامه و نظرسنجی‌های بینش کاربر هیجان‌زده هستم، که به من امکان می‌دهد از استراتژی داده شخص اول در AdMob برای افزایش پتانسیل درآمدم استفاده کنم.â€

— دیوگو برانکو، رئیس بخش درآمدزایی تبلیغات، MiniClip

نظرسنجی‌های بینش کاربر و اتصال تجزیه و تحلیل برنامه در حال حاضر در نسخه بتا هستند و در آینده نزدیک برای ناشران AdMob بیشتری در دسترس خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر حساب خود تماس بگیرید یا کانال های AdMob را دنبال کنید تا آخرین اطلاعات را دریافت کنید.