3 مکان برای جستجوی کلمات کلیدی

آیا میدانستید 44 درصد مردم سفر خرید آنلاین خود را با جستجوی گوگل آغاز کنند؟

با در نظر گرفتن این موضوع، مشاغلی که سایت خود را برای عملکرد مناسب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تنظیم نمی کنند، درآمد کلیدی خود را از دست می دهند. این منجر به افزایش درآمد و سهم بازار محصول توسط رقبا می شود، حتی زمانی که کسب و کار شما ممکن است پیشنهادات بهتری برای مصرف کنندگان داشته باشد.

افزایش درآمد تجارت الکترونیک ارگانیک همه از یک مکان شروع می شود: بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

به طور خاص، تحقیق کلمات کلیدی تجارت الکترونیک.

تحقیقات کلمات کلیدی می تواند استراتژی بازاریابی آنلاین شما را ایجاد یا شکست دهد، بنابراین ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی سفارشی متناسب با فروشگاه تجارت الکترونیک شما نه تنها مفید است، بلکه در سال 2024 ضروری است.

در زیر ما استراتژی‌های اصلی تحقیق کلمات کلیدی خود را بررسی می‌کنیم که می‌توانید مستقیماً در کمپین‌های بازاریابی اینترنتی خود برای افزایش درآمد ارگانیک، بهبود سهم بازار و شکست دادن رقبا پیاده‌سازی کنید.

به خواندن ادامه دهید: 9 بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی در سال 2024

تحقیق کلمات کلیدی تجارت الکترونیک چیست؟

تحقیقات کلمات کلیدی تجارت الکترونیک شامل انتخاب پرس و جوهای هدفی است که مصرف کنندگان در اطراف محصولات یا خدمات شما جستجو می کنند. با ایجاد لیستی از عبارات جستجو در مورد پیشنهادات اصلی خود، می توانید وب سایت خود را برای جذب مشتریان جدیدی که ممکن است از برند یا محصولات شما ناآگاه باشند، بهینه کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با مبلمان ارزان

آیا می دانستید که 80 درصد از کاربران تحقیقات محصول خود را به صورت آنلاین آغاز می کنند؟ کاربران به Google مراجعه کنید و محصولات یا مشکلات خاصی را که با آن مواجه هستند جستجو کنید. سئوی تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهد که در مقابل این جستجوگران قرار بگیرید و بالاتر از رقبای خود، آنها را به وب سایت خود هدایت کنید.

تحقیق کلمات کلیدی وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو راه اندازی نمی کند، اما استراتژی شما را برای رسیدن به آن راهنمایی می کند. همچنین داده های لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا استراتژی سئوی خود را با آنچه که بیشترین اهمیت را دارد – درآمد ارگانیک – تنظیم کنید.

چرا جستجوی کلمات کلیدی تجارت الکترونیک برای فروشگاه شما اهمیت دارد؟

اولین نتیجه جستجوی ارگانیک است ده برابر بیشتر احتمال دارد برای کسب یک کلیک از نتیجه جستجوی ارگانیک شماره 10. اگر رقیب شما بتواند این موقعیت اول را به دست آورد، بازار بزرگی را برای کسب و کار خود از دست داده اید.

در اینجا دلیل اهمیت تحقیق کلمات کلیدی برای تجارت الکترونیک است:

  • منجر به رتبه های بالاتر و فروش بیشتر می شود: کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک در سناریوی منحصر به فردی قرار دارند که در آن رسیدن به صدر SERP می‌تواند مستقیماً منجر به افزایش درآمد شود. از آنجایی که خریداران تجارت الکترونیک سریعتر تبدیل می شوند، رتبه بندی بالاتر در SERP می تواند تأثیرات درآمدی فوری داشته باشد.
  • این به شما امکان می دهد یک استراتژی کامل قیف بسازید: تحقیق کلمات کلیدی به شما این امکان را می‌دهد که یک استراتژی کلمه کلیدی کامل بسازید، شرایطی را هدف‌گیری کنید که یا منجر به ورود خریداران واجد شرایط به سایت می‌شود یا به کاربران جدیدی که از محصولات شما آگاه نیستند دسترسی پیدا می‌کنند و آنها را به سمت محصولی هدایت می‌کند که نیازهای آنها را برآورده می‌کند.
  • این به شما کمک می کند تا افراد مناسب را هدف قرار دهید: اگر می خواهید محصولاتی را بفروشید، باید خود را در مقابل جستجوگران مناسب قرار دهید. تحقیقات کلمات کلیدی تجارت الکترونیک به شما کمک می کند تا عبارات مناسب را برای هدف پیدا کنید، بنابراین می توانید به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید.

رتبه بندی بالا در نتایج جستجو هدف نهایی شما خواهد بود، اما ابتدا باید مشخص کنید که کدام عبارات برای کسب و کار شما سودآور بوده و ارزش رتبه بندی در بالای نتایج را دارند.

نحوه انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی تجارت الکترونیک: 3 روش برای یافتن کلمات کلیدی

ما اهمیت تحقیق کلمات کلیدی را مشخص کرده‌ایم، اما چگونه می‌توانید فهرست کلمات کلیدی خود را توسعه دهید؟ در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می توانید کلمات کلیدی تجارت الکترونیک را برای تجارت خود پیدا کنید:

    1. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید
    2. از تکمیل خودکار گوگل برای ایده ها استفاده کنید
    3. سوالات متداول محصول خود را تجزیه و تحلیل کنید

1. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید

با استفاده از ابزارهای بازاریابی، می توانید از رقابت جاسوسی کنید و دقیقاً متوجه شوید که آنها دقیقاً چه کلمات کلیدی را برای ارتقاء استراتژی ارگانیک شما هدف قرار می دهند. این به شما داده‌های واجد شرایطی می‌دهد تا بتوانید آنچه را که در جایگاه شما به خوبی کار می‌کند شناسایی کنید و آنچه را که رقبا انجام می‌دهند گسترش دهید.

این ابزارها همچنین به شما بینشی در مورد تمام صفحات سایت رقیب خود و اینکه کدام صفحه برای یک اصطلاح خاص رتبه بندی می شود، می دهد.

هنگام توسعه استراتژی کلمه کلیدی تجارت الکترونیک خود، باید این را در نظر بگیرید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را به صفحه مشابهی که رقیب شما برای آن رتبه بندی می کند، ترسیم کنید.

2. از تکمیل خودکار گوگل برای ایده ها استفاده کنید

یک راه عالی برای شناسایی کلمات کلیدی طولانی (اصطلاحات بیش از 3 کلمه) استفاده از ویژگی تکمیل خودکار گوگل است.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما مبل می فروشد، می توانید این عبارت را در گوگل تایپ کنید و موتور جستجو به صورت خودکار عبارات مرتبط را بر اساس سایر داده های کاربر پیشنهاد می کند. عباراتی مانند زیر را خواهید دید:

  • کاناپه برای اتاق نشیمن
  • کاناپه برای آپارتمان های کوچک
  • کاناپه برای استودیو آپارتمان
  • کاناپه هایی که تبدیل به تخت می شوند

تکمیل خودکار گوگل برای جستجو در مورد کاناپه ها

با استفاده از این ابزار و اطلاعات جدید، سپس می توانید نتایج جستجوی این عبارات را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا هدف قرار دادن این عبارات جدید به سود کسب و کار شما خواهد بود یا خیر. اگر نتایج جستجو دارای وب‌سایت‌هایی هستند که پیشنهادات مشابهی برای فروشگاه شما دارند، می‌توانید آن‌ها را به فهرست تحقیقات کلمات کلیدی خود اضافه کنید و برای ایجاد محتوای جدید پیرامون عبارات اصلی تلاش کنید.

3. سوالات متداول محصول خود را تجزیه و تحلیل کنید

استفاده از داده‌های شرکت شما در ایجاد فهرست کلمات کلیدی برای وب‌سایت شما مؤثر خواهد بود.

می‌توانید کارهای زیر را برای کمک به شناسایی فرصت‌های کلیدواژه جدید انجام دهید:

  • بررسی های محصول را تجزیه و تحلیل کنید: آیا سوالات رایجی که کاربران در سراسر سایت های بررسی دارند وجود دارد؟ اگر می بینید که افرادی در مورد موضوعات مشابه سؤال می پرسند، می توانید یک قطعه محتوا ایجاد کنید و آن کلمه کلیدی را برای پرداختن به آن هدف قرار دهید!
  • با تیم فروش خود مصاحبه کنید: کاربران در فرآیند فروش با چه مشکلاتی مواجه می شوند؟ می توانید از این بینش برای ارائه اطلاعات مفید در وب سایت خود استفاده کنید که این موضوعات کلیدی را هدف قرار می دهد.
  • بررسی فرم های تماس وب سایت: چه چیزی باعث می شود که کاربران نتوانند مستقیماً در سایت خرید کنند و آنها را مجبور به ارسال فرم به جای آن می کند؟ از این بازخورد و پرس و جو استفاده کنید تا به شما کمک کند اطلاعات را از طریق هدف گذاری کلمات کلیدی برای مخاطبان خود ارائه دهید.

نگاه کردن به سؤالاتی که مخاطبان شما در مورد محصولات شما می پرسند، راهی عالی برای یافتن فرصت هایی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی از طریق محتوای مفید است.

ایجاد فهرست کلمات کلیدی تجارت الکترونیک: 4 جنبه که باید به آنها نگاه کرد

پس از اتمام جستجوی کلمات کلیدی در سئوی تجارت الکترونیک، شروع به اصلاح لیست خود کنید.

هنگام اصلاح استراتژی هدف گیری کلمه کلیدی خود، می خواهید برخی از ویژگی های کلیدی اصلی را در نظر بگیرید:

  • ارتباط
  • هدف جستجو
  • حجم جستجو
  • مشکل کلمه کلیدی

بیایید در زیر بیشتر به این جنبه ها بپردازیم:

ارتباط

همه کلمات کلیدی برای کسب و کار شما مناسب نیستند. برخی از اصطلاحات ممکن است تمام ویژگی‌های بالا را داشته باشند که باعث می‌شود روی کاغذ ارزشمند به نظر برسند، اما وقتی نوبت به پیشنهادات شما می‌رسد، ممکن است کلمه کلیدی مناسب نباشد.

باید اطمینان حاصل کنید که برای هر کلمه کلیدی که هدف قرار داده اید و در استراتژی کلمه کلیدی خود ترسیم کرده اید، یک محصول مرتبط وجود دارد. اگر هیچ پیشنهاد محصول مرتبطی وجود نداشته باشد که با کلمه کلیدی شما مطابقت داشته باشد، ترافیک غیرمجاز را به وب سایت خود هدایت خواهید کرد.

هدف جستجو

سه نوع هدف جستجو نشان دهید کاربر هنگام جستجوی محصولات و پیشنهادات مرتبط در چه بخشی از قیف قرار می گیرد:

  • اطلاعاتی: کاربر در مرحله آگاهی است و به دنبال اطلاعات سطح بالا در مورد یک محصول یا خدمات است. آنها در حال حاضر به دنبال خرید نیستند، اما ممکن است خط را کاهش دهند. این کلمات کلیدی فرصتی عالی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا زودتر در مقابل کاربران قرار بگیرند، که می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از برند و سهم بازار شود.
  • ناوبری: کاربر دقیقاً می داند که برای خرید و جستجوی مستقیم کسب و کار شما به کجا می خواهد برود.
  • معاملاتی: یک کاربر در مرحله خرید است. این کلمات کلیدی برای سازمان شما برای رتبه بندی در بالای نتایج جستجو در اولویت خواهند بود. ارزیابی محصولات توسط کاربران تمام شده است و پاسخ سؤالات خود را دارند – آنها اکنون می خواهند محصولی را خریداری کنند.

حجم جستجو

حجم جستجو به شما نشان می دهد که چند بار یک کلمه کلیدی در گوگل تایپ شده و به صورت آنلاین “جستجو” شده است.

نمودار حجم جستجو برای "مبلمان اتاق نشیمن ارزان" کلمه کلیدی

این نقطه داده بسیار ارزشمند خواهد بود زیرا هر چه حجم جستجو بیشتر باشد، کاربران بیشتری برای گرفتن یک عبارت خاص وجود دارند. اگر حجم جستجو برای یک عبارت خاص کم است، نگران نباشید زیرا ممکن است کلمه کلیدی همچنان ارزشمند باشد، اما باید زمان خود را صرف بهینه سازی و اولویت بندی کلمات کلیدی با حجم جستجوی خوب کنید.

به خاطر داشته باشید که وقتی حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی بیشتر است، اغلب به معنای افزایش رقابت برای رتبه بندی در آن عبارت است. بنابراین، باید تعادلی بین کلمات کلیدی با حجم بالا و کم داشته باشید تا به شما در دستیابی به انواع مختلف ترافیک کمک کند.

مشکل کلمه کلیدی

دشواری کلمه کلیدی وب سایت هایی را که در نتایج جستجو برای یک عبارت خاص ظاهر می شوند اندازه گیری می کند. بر اساس رتبه بندی صفحات، دشواری کلمه کلیدی به شما امکان پذیر بودن این را می گوید که رتبه بندی سایت شما در مقیاس 1-100 چقدر سخت است.

نمره دشواری کلمه کلیدی برای "مبلمان اتاق نشیمن ارزان

اگر سایت شما کاملاً جدید است، کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که در مقیاس سختی پایین‌تر هستند، زیرا احتمال کمتری دارد که سایت شما برای کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابتی رتبه‌بندی کند و استراتژی SEO شما بازده ملموسی را به همراه نخواهد داشت.

برای یک سایت تجارت الکترونیکی که دارای رتبه دامنه بالایی است، کلمات کلیدی با مشکل بالاتر می توانند بازدهی بسیار زیادی داشته باشند، زیرا معمولا با افزایش حجم جستجو همراه هستند.

نهایی کردن استراتژی جستجوی کلمات کلیدی در تجارت الکترونیک: کلمات کلیدی خود را ترسیم کنید

اکنون فهرستی از کلمات کلیدی هدف دارید که از رقبا و سایر منابع داده جمع‌آوری شده‌اند و برای کسب درآمد برای کسب و کار شما اصلاح شده‌اند. بعدش چی پیش میاد؟ نقشه برداری کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی اولین گام در فرآیند سئو است. نگاشت کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که لیست را بیشتر اصلاح کنید و انتخاب کنید چه کلمات کلیدی در کدام صفحات سایت شما قرار می گیرند. این می تواند شامل صفحات موجودی باشد که قبلاً فعال هستند یا صفحات جدیدی ایجاد می کنند که این عبارات را هدف قرار می دهند.

هم استراتژی های تحقیق کلمه کلیدی و هم استراتژی های نقشه برداری کلمات کلیدی شما هیچ وقت به نتیجه نخواهند رسید. همانطور که با استراتژی سئوی خود به جلو می روید، اصلاح و ادامه ساختن تحقیق و نقشه کلیدواژه به شما امکان می دهد به کسب نتایج ملموس برای تجارت الکترونیک خود ادامه دهید.

WebFX می تواند به تحقیقات کلمات کلیدی SEO در تجارت الکترونیک کمک کند (و بیشتر!)

آیا در تلاش برای یافتن زمان برای اجرای بهترین شیوه های سئو هستید که نتایج ملموسی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد؟

WebFX می تواند به فروشگاه تجارت الکترونیک شما کمک کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، مشتریان بیشتری جذب کند و درآمد بیشتری کسب کند. از تحقیقات کلمات کلیدی برای تجارت الکترونیک گرفته تا ایجاد محتوا، ما می توانیم به شما کمک کنیم استراتژی جستجوی خود را بهینه کنید تا وب سایت خود را به یک عامل درآمد تبدیل کنید.

برای کسب درآمد بیشتر آماده اید؟ آنلاین با ما تماس بگیرید یا امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد ما خدمات سئوی تجارت الکترونیک!