5 روش عملی برای تغییر کاربری وبلاگ های قدیمی خود

پست های وبلاگ قدیمی

پست های وبلاگ قدیمی

وبلاگ نویسی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی دیجیتال برای هر وب سایتی است. این به شما در ایجاد ترافیک متعهد، افزایش بازدیدها و تبدیل بازدیدکنندگان تصادفی به خوانندگان معمولی کمک می کند. با این حال، ایجاد ایده های جدید و جالب وبلاگ می تواند یک کار دشوار باشد. نوشتن مقالات کامل در مورد آن ایده ها و ارائه آنها در قالبی جالب حتی دشوارتر است.

تجربه یک نقطه اشباع غیر معمول نیست. یک راه آسان برای غلبه بر این وضعیت بلاک نویسندگان این است که به جای آن پست های قدیمی خود را تغییر دهید. این نه تنها به شما کمک می کند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید، بلکه رتبه بندی پست های وبلاگ خود را در زمان نسبتاً کمتری بدون حدس و گمان آسان تر می کند زیرا از مزایای سئوی پست های قبلی بهره مند می شوید.

استفاده مجدد از پست های قدیمی آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. ما فهرستی از 9 روش مختلف برای تغییر کاربری وبلاگ ها جمع آوری کرده ایم:

پست های قدیمی خود را به روز کنید تا مرتبط باشند

فناوری با سرعت برق در حال پیشرفت است و می تواند هر سال چندین تغییر قابل توجه و نسخه های جدید را تجربه کند.

به طور مشابه، روندها تغییر می کنند، الگوریتم ها گسترش می یابند و مقاصد، علایق و جاه طلبی های افراد نیز با گذشت زمان تغییر می کنند. این به سادگی به این معنی است که مفهوم “پست های همیشه سبز” ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید درست نباشد. بنابراین، عادت سالمی را ایجاد کنید که حداقل سالی یک بار پست های قدیمی خود را مرور کنید، اما بهتر است آنها را دو بار بررسی کنید و ببینید آیا همچنان با روندها، نسخه ها یا الگوریتم های فعلی مطابقت دارند یا خیر. پس از یک بررسی کامل، به دقت کارهای لازم را انجام دهید تا پست‌های شما در زمینه سناریوها/تغییرات فعلی به همان اندازه مرتبط و مفید باشند. نه تنها پست های شما را از قدیمی شدن نجات می دهد، بلکه از اعتبار شما به عنوان یک وبلاگ نویس نیز محافظت می کند.

مهمتر از همه، شما می توانید مطمئن باشید که مشاوره شما همچنان بهترین ارزش را برای خوانندگان ایجاد می کند. در برخی موارد، بررسی نکردن یا بهینه سازی پست های شما ممکن است تاثیر منفی داشته باشد.

به عنوان مثال، الگوریتم گوگل به طور دوره ای تغییر می کند و استراتژی هایی که در گذشته به وب سایت شما کمک کرده اند ممکن است به لطف تغییر الگوریتم ها در زمان حال شروع به لطمه زدن به شهرت آن کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت، ربات های موتور جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند تا بفهمند که شما به طور دوره ای پست خود را به روز می کنید، به این معنی که شما یک وبلاگ نویس فعال و اختصاصی هستید که متعهد به ارتقاء دانش خود و ارائه ارزش بهتر به مخاطبان است. این نه تنها شما را وارد کتاب های خوب گوگل می کند، بلکه ممکن است به بهبود رتبه بندی گوگل شما در طول زمان کمک کند.

اکنون پست را به روز کرده اید، نکته بعدی این است که مخاطبان خود را از آن آگاه کنید. به طور خلاصه بر ارزش افزوده ای که یک پست به روز شده به خوانندگان ارائه می دهد تأکید کنید. با تغییر تاریخ انتشار اصلی به تاریخ فعلی شروع کنید و سپس بر روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید.

به همراه آن، باید عباراتی مانند «آخرین نسخه» یا «اکنون ارزش بیشتری دارد» را نیز اضافه کنید. شاید برای ایجاد علاقه فوری نیز خاص تر باشید. عباراتی مانند “به روز شده بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل اعلام شده در این ماه” (برای پست در مورد استراتژی های SEO) یا “به روز رسانی نکات راه اندازی مطابق با آخرین دستورالعمل های شرکت”.

ویدیوی پست های قدیمی شما

مصرف ویدیو رشد چشمگیر دو رقمی در سال را تجربه کرده است که آن را به عنوان قابل اعتمادترین شکل پیوند بهتر با مخاطبان شما معرفی می کند.

بنابراین، یکی از استراتژی‌های قدرتمند برای تغییر کاربری پست‌های قدیمی، تبدیل آن‌ها به قسمت‌های ویدیویی است. اکنون ممکن است به نظر کار بسیار دشواری به نظر برسد، اما برخی از استراتژی های محکم می توانند کارها را برای شما ساده و ساده کنند:

پست های قدیمی خود را به یک قالب مکالمه جالب تبدیل کنید و صدای خود را به آن ببخشید. در صورت امکان چند افکت دراماتیک اضافه کنید. این باعث می‌شود که پست تعاملی‌تر به نظر برسد و به افراد کمک کند برای مدت طولانی‌تری درگیر شوند. با این حال، به خاطر داشته باشید که از آنجایی که اکثریت مردم از دستگاه‌های تلفن همراه برای مرور اینترنت استفاده می‌کنند، فرمت‌های ویدیوی طولانی چندان مؤثر نیستند. مردم عاشق ویدیوهای کوتاه و پرقدرت هستند که بهترین ارزش را ارائه می دهند.

همه راحت نیستند که چهره خود را در ویدیو نشان دهند. اگر شما هم خود را یک مرد خجالتی ویدیویی حساب می کنید، دیگر نیازی به دلتنگی نیست. می‌توانید از اسکرین‌شات‌ها استفاده کنید، دنباله‌ای از مراحل را ضبط کنید یا حتی از مطالب گرافیکی مانند اینفوگرافیک‌ها، نمودارها و نمودارها برای چنین ویدیوهایی استفاده کنید. اگر به چیزی آشناتر نیاز دارید، می توانید به ارائه پاورپوینت نیز بروید. صرف نظر از فرمت، مطمئن شوید که ویدیو باید فیلمنامه ای چابک و روایتی قانع کننده داشته باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند و بر تصمیم آنها تأثیر بگذارد.

اگر می‌خواهید بهترین خلاقیت را بدون مبارزه با مسائل فنی انجام دهید، می‌توانید گزینه‌های ویرایش ویدیوی عصر جدید مانند Animoto و PowToon را نیز بررسی کنید.

بنابراین، بهتر است ویدیوهای خود را در یوتیوب آپلود کنید، زیرا این روش به شما امکان می دهد فرمت های جدید را بدون اینکه مجبور شوید از منطقه راحتی خود خارج شوید، آزمایش کنید. هنگامی که به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید که می توانید جلسات زنده را بدون اشتباهات زیاد یا لحظات ناخوشایند انجام دهید، می توانید ویدیوهای فیس بوک را انتخاب کنید.

پست های قدیمی را به خبرنامه ایمیل یا دوره کوتاه ایمیل تبدیل کنید

بسیاری از وبلاگ نویسان این تصور را دارند که ارسال خبرنامه ایمیلی فقط یک امر رسمی است که مخاطبان زحمت خواندن آن را به خود نمی دهند. اما حقیقت این است که مخاطبان امروزی آگاه‌تر شده‌اند و به دنبال دانش بهتر هستند. برخلاف مخاطبان گذشته، مخاطبان کنونی علاقه مند به انجام فعالانه کارها برای به دست آوردن تجربه دست اول هستند، نه اینکه صرفاً هر کار را به شخص ثالثی بسپارند. خبرنامه های ایمیل شما بر مخاطبان تأثیر نمی گذارند، زیرا بیشتر شبیه به فروش های پر از شکر هستند.

به جای آن، بهتر می توانید وبلاگ های قدیمی خود را در خبرنامه های آموزنده تغییر دهید تا مخاطبان خود را برای دستیابی به اهداف خود از طریق تلاش هایشان توانمند کنید. این پیام را ارائه می دهد که می خواهید مخاطبان خود را با مجموعه مهارت های پیشرفته ای تجهیز کنید که بدون وابستگی به آنها در توسعه تجارت کمک می کند. این یک پیوند ارگانیک بین شما و مخاطبان شما ایجاد می کند و در نهایت به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم تعداد مشترکین خود را افزایش دهید.

همچنین می‌توانید از پست‌های وبلاگ قدیمی خود برای ایجاد دوره‌های آموزشی مناسب استفاده کنید که می‌توانند به صورت یک سری ایمیل ارائه شوند. به عنوان مثال، اگر 9 پست در مورد استراتژی های سئو برای افزایش ترافیک دارید، می توانید آنها را در خبرنامه های ایمیلی قالب بندی یا تغییر شکل دهید و دوره ای مانند “یادگیری استراتژی سئوی نتیجه گرا در عرض 10 روز” ایجاد کنید. و مخاطبان خود را به اشتراک در دوره دعوت کنید.

پست های وبلاگ خود را به پادکست تبدیل کنید

روند پادکست ها با سرعت بسیار خوبی در حال رونق است. پادکست ها مترادف با مطالب با ارزش بالا با قالب های رسانه ای غیر مزاحم بوده اند. این روند توجه نسل Z را نیز به خود جلب کرده است.

از پست های وبلاگ قدیمی شما نیز می توان برای ایجاد پادکست های با ارزش استفاده کرد. با این حال، شما فقط نمی توانید پست را کلمه به کلمه بخوانید. ابتدا، با اتخاذ سبک مکالمه، سبک آن را متناسب با قالب پادکست تغییر دهید. پس از انجام این کار، یک محیط آرام را انتخاب کنید که به تاکید بر ارائه شما بدون هیچ گونه سر و صدای محیطی کمک می کند. حالا وبلاگ تغییر کاربری داده شده را با دقت بخوانید و تا می توانید آن را جالب کنید.

برای این منظور می توانید از ضبط کننده داخلی گوشی هوشمند خود استفاده کنید. پس از ضبط، می توانید آن را در Pdbean، Lubsyn یا یک سایت میزبانی پادکست گرا دیگر آپلود کنید.

از پست های قدیمی برای تولید داستان های چت فوری استفاده کنید

راه دیگر برای تغییر کاربری پست‌های قدیمی، تبدیل آن‌ها به استوری فوری است. برای این کار، به خلاقیت ذهن و دانش نسبتاً مناسبی در مورد تبدیل ایده های خود به تصاویر گرافیکی نیاز دارید. اگر آن مهارت ها را ندارید، دلتان را از دست ندهید، همچنین می توانید یک طراح گرافیک را برای این منظور استخدام کنید.

بهترین چیز در مورد اسنپ چت این است که رقابت هنوز از برندهای پیشرو پایین تر است. مهمتر از آن، می‌توانید انتظار مزیت حرکت اول را داشته باشید زیرا پلتفرم‌ها محبوبیتی به دست نمی‌آورند.

  • برخی از قالب‌های دیگر برای تغییر کاربری پست‌های قدیمی:
  • کتاب الکترونیکی با ظاهری حرفه ای
  • اسلاید ایجاد کنید
  • به طور فعال تبلیغات را اجرا کنید
  • تبدیل پست های قدیمی به اینفوگرافیک

نتیجه

استفاده مجدد از وبلاگ های قدیمی شما را قادر می سازد که بازگشت سرمایه (RoI) تلاش های خود را افزایش دهید. با تلاش اندک، می توانید تجربه جذابی تازه به مخاطبان خود ارائه دهید. ایجاد تغییر کاربری وبلاگ که به صورت استراتژیک انجام شود می تواند ارزش بهتری را نسبت به تکیه بر تولید پست های جدید به شما ارائه دهد. در این پست، مجموعه‌ای از راه‌های مختلف برای تغییر کاربری وبلاگ شما ارائه کرده‌ایم. امیدواریم که به خوانندگان کمک کند تا با تلاش کمتری به اهداف خود برسند.

اگر هنوز وبلاگ خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید نحوه ایجاد وبلاگ در وردپرس را از طریق SeekaHost.app بیاموزید، راه آسان‌تر برای آنلاین شدن با یک وبلاگ WP خود میزبان.

وبلاگ نویسی مزایای زیادی دارد و با استراتژی درست می توانید حتی به عنوان یک مبتدی از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور