راهکارهای مفید برای مبارزه با تهدیدات امنیتی WhatsApp

عکس پروفایل نویسنده

@shigraf-aijazشیگراف ایجاز

من یک روزنامه نگار امنیت سایبری هستم که تبعیت از فن آوری نوظهور را دارم.

در سال گذشته ، یک نقص امنیتی در نسخه دسک تاپ WhatsApp مشاهده شد. به سایبان سایبری اجازه می داد تا با استفاده از پیام های بی ضرر ، بدافزار را تحت فشار قرار دهند یا کدهایی را مستقر کنند.

محققان امنیتی یک آسیب پذیری جاوا اسکریپت را کشف کرده اند. از طریق پیام های اعلان که طبیعی به نظر می رسند ، امکان گسترش فعالیت های فیشینگ ، بدافزار و باج افزار را فراهم می کند.

ماهانه بیش از 1.5 میلیارد نفر از سیستم عامل دسک تاپ استفاده می کنند. اگر دستگاه های خود را به روز نکنند و همچنان از نسخه قدیمی مرورگر Chrome استفاده نکنند ، این اشکال می تواند برای همه این کاربران تأثیر بگذارد. بازیگران مخرب همچنین می توانند برخی از کدها یا پیوندهای مضر را تزریق کنند که باعث می شود کاربران نامشخص روی آن پیوندهایی کلیک کنند که به نظر می رسد مانند پیام دوست است.

امنیت WhatsApp نیاز به توجه بی نظیری دارد. در اینجا ما قصد داریم درباره آسیب پذیری های مرتبط با WhatsApp و اقدامات امنیتی مورد نیاز برای اطمینان از حریم خصوصی شما بحث کنیم.

WhatsApp Malware Web

بیش از دو میلیارد کاربر واتس اپ در سرتاسر جهان وجود دارد و این امر هدف مجرمان سایبری است. WhatsApp همیشه به شما اجازه می دهد هر برنامه دسک تاپ را بارگیری کنید ، وب سایتی را باز کنید ، کدی را با برنامه موجود در تلفن هوشمند خود اسکن کنید و از WhatsApp در رایانه خود استفاده کنید.

فروشگاه برنامه در دستگاه شما ، یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور