Pinterest با + 37٪ از کاربران ماهانه در TikTok و Snapchat بسته می شود

مطمئن نیستید که آیا برند شما مخاطبان خود را در Pinterest پیدا خواهد کرد؟

ارقام جدید شبکه اجتماعی بصری نشان می دهد که این کار بیش از هر زمان دیگری آسان است ، زیرا میانگین کاربران ماهانه (MAU) در سطح جهانی 37٪ افزایش یافته است.

اگرچه کاربران پینترست ایالات متحده رشد کندتری نسبت به مخاطبان بین المللی خود دارند ، آمریکایی ها همچنان منبع اصلی درآمد پینترست و یک معدن طلای فرصت برای بازاریابان برای جذب و الهام بخشیدن به مخاطبان جدید هستند.

پینترست 582 میلیون دلار درآمد Q4 2020 از ایالات متحده و 123 میلیون دلار اضافی در سراسر جهان گزارش داد.

با رشد در هر سه ماهه ، Pinterest درآمد خود را از کمی بیش از 1 میلیارد دلار در سال 2019 به 1.69 میلیارد دلار برای سال 2020 افزایش داد.

درآمد Pinterest 2020

محبوبیت Pinterest اکنون به TikTok و Snapchat تبدیل می شود

Pinterest از زمان عمومی کردن سیستم عامل در 18 آوریل 2019 ، Q4 2020 را با 98 میلیون MAU آمریکا به پایان رسانده است.

این میزان رشد 46٪ در سطح بین المللی و 11٪ در ایالات متحده نسبت به سال گذشته است.

Pinterest Q4 US MAU 2020

این حجم کاربر فعال ، Pinterest را در همان محبوبیت TikTok قرار می دهد که گزارش شده تقریباً 100 میلیون کاربر از آگوست 2020 دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به همین ترتیب ، گزارش شده است که Snapchat در ژانویه 2021 108 میلیون کاربر آمریکایی دارد.

کاربران Pinterest ایالات متحده 2016-2018

گذشته از اندکی لغزش در Q2 2018 ، عضویت Pinterest در ایالات متحده از سال 2016 به طور مداوم در حال افزایش است.

اگر شما در حال برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود هستید یا به دنبال کانالهای م effectiveثر برای مشتریان هستید ، Pinterest در آنجا با TikTok و Snapchat استفاده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما در Pinterest با چه کسی ارتباط برقرار خواهید کرد؟

GenZ و Millennials در حال رشد Pinterest هستند

زنان اولین مخاطبی بودند که در هنگام راه اندازی پلتفرم از Pinterest استقبال کردند و هنوز 60٪ کاربران پلتفرم جهانی را شامل می شوند. با این حال ، این شرکت در 31 ژوئیه سال گذشته در پستی اظهار داشت که:

“ژنرال Z و Millennials با رشد تعداد مردان در Pinterest سالانه نیز تقریباً 50٪ رشد می کنند.”

در اکتبر گذشته ، این سیستم عامل همچنین اظهار داشت:

“تولیدکنندگان درگیر با خرید در Pinterest در شش ماه گذشته بیش از 85٪ رشد کرده اند.”

به گفته Pinterest ، نویسندگان Gen Z محبوبیت گرایش های زیبایی مانند “زیبایی Indie” و “Rainbrows” را هدایت می کنند.

در همین حال ، هزاره ها با روند “بیشتر درب” پیش رفتند زیرا آنها راه های جدیدی برای بهینه سازی رد پای خود پیدا کرده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر به دنبال برقراری ارتباط با افراد خوش فروش هستید ، می خواهید Gen X Pinners را با پین های حمایت شده خود هدف قرار دهید. این فعالیت رانندگی مخاطبان در جستجوهایی مانند “Charcuterie Epic” ، “You’s the top chef” و “Bland qedexe است” است.

Boomers را نیز در Pinterest پیدا خواهید کرد. این پلتفرم می گوید که این اطلاعات دموگرافیک جستجوهای “Nomad normal” و “Getaway car” است که به دنبال فرار از قفل همه گیر هستند.

پینترست همچنان به پیشبرد پیشنهادات خود از جمله به روزرسانی تابلوهای خود و راه اندازی ابزارهای تجاری اضافی برای کمک به قابلیت کشف و کمک به مشاغل کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را از مرز تبدیل تبدیل کنند.

اگر هنوز پینترست را تجربه نکرده اید ، شاید زمان آن فرا رسیده است که شروع کنید.

منابع:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور