Moz توسط iContact With Plans برای بهبود مجموعه ابزارهای SEO به دست آمده است

ارائه دهنده نرم افزار SEO Moz توسط شرکت بازاریابی ایمیل iContact خریداری شده است و قصد دارد دو ابزار را ادامه دهد.

Moz در سال 2004 راه اندازی شد و از آن زمان به بعد تبدیل شده و به یکی از محبوب ترین مجموعه های نرم افزار SEO تبدیل شده است.

شرایط این معامله فاش نشده است ، اما برنامه های مربوط به آینده نام تجاری Moz در مصاحبه ای با رئیس شرکت بازاریابی iContact ، مایکل پپه به اشتراک گذاشته شده است.

مهمترین اقدام برای کاربران Moz این است که نام تجاری درایت باقی بماند و نرم افزار آن همچنان ارائه شود.

در واقع ، iContact قصد دارد پیشنهادهای فعلی Moz را بهبود ببخشد و آنها را با نرم افزار بازاریابی ایمیل خود ترکیب کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آنچه در مورد معامله Moz & iContact شناخته شده است در اینجا آورده شده است.

Moz خریداری شده توسط iContact: تمام جزئیات تاکنون

iContact کیست؟

iContact یک مارک بازاریابی از طریق ایمیل و زیرمجموعه J2 Global است. مارک های خواهر شامل Campaigner ، SMTP ، Communicator و Kickbox هستند که همگی بر تهیه ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک و متوسط ​​متمرکز شده اند.

برای بیان اینکه iContact چقدر بزرگ است ، Pepe می گوید که نرم افزار آن سال گذشته 68 میلیارد ایمیل ارسال کرده است. J2 Global یک شرکت تجاری است که به عنوان JCOM در NASDAQ ذکر شده است.

چرا iContact Moz را خریداری می کند؟

پپه دلایل علاقه iContact به خرید Moz را در میان می گذارد ، دلیل اصلی آن این است که آنها در ارائه خدمات به همان مشتریان تمرکز دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وی افزود: “اگر از مشتریان خود كه به طور معمول انجام می دهیم ، س askال كنیم چه چیزی شماره 1 مورد نیاز آنها است ، غیر از ایمیل ، بدون تردید سئو است. بنابراین یک جفت عالی از سئو و بازاریابی ایمیل وجود دارد. “

په په می افزاید که او Moz را به عنوان یک شرکت ارزش محور می داند و این خرید امکان افزودن ارزش بیشتر به پایگاه مشتری هر دو شرکت را فراهم می کند.

iContact با Moz چه کاری انجام می دهد؟

برنامه های دقیق برای مارک Moz در این مرحله نامشخص است ، به غیر از اینکه قطعاً با درایت باقی خواهد ماند.

پپه به ایده ترکیب اجزای ابزار ارائه شده توسط Moz و iContact برای پشتیبانی از تمام نیازهای مشتریان خود اشاره دارد.

“و به ویژه در این روزگار ، می دانید که ما در یک اکوسیستم پیچیده ای زندگی می کنیم که مشتریان ، همکاران و شرکای ما را درگیر می کند. و اینکه بتوانم به فکر حمایت از همه نیازهای آنها و رشد همه این م thinkلفه ها باشم ، فکر می کنم از نظر موز یکی از دستور کارها بوده است و خود ما هم با تمام وجود به آن اعتقاد داریم …

و بنابراین من فکر می کنم که ما نه تنها ارزش ها را به اشتراک می گذاریم ، بلکه آینده مشترکی را با هم داریم. “

سارا برد ، مدیر عامل شرکت Moz ، می گوید که اطمینان دارد Moz به رشد خود ادامه خواهد داد و معتقد است iContact ارزش سئو را می فهمد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در پستی در وبلاگ iContact ، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد برنامه های تولید محصولات SEO بیشتر را تسریع کند:

“ماموریت iContact و مارک های خواهر آن ، Campaigner ، SMTP و Kickbox ، که با هم به عنوان زیرمجموعه J2 Global (NASDAQ: JCOM) فعالیت می کنند ، کمک به رشد مشاغل و تعامل با مشتریان است. منابع و استعداد موجود در این سبد بازاریابی دیجیتال باید به Moz کمک کند تا برنامه های تولید را برای ایجاد سئو و سایر محصولات بازاریابی دیجیتال که می تواند صنعت را تغییر دهد ، تسریع کند. “

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

نظر جامعه سئو در مورد خرید چیست؟

جامعه جستجوگرها اندازه و دامنه استفاده از iContact را تشخیص داده و به نظر می رسد این خرید را امری خوب برای آینده سئو و ابزارهای بازاریابی ایمیل می دانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا مجموعه ای از توییت های مربوط به اعلامیه خرید وجود دارد:

منابع: iContact ، Moz

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور